فاصله این هتل تا فرودگاه دبی 15 کیلومتر است

این هتل شیک در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس قرار دارد و در ساخت آن از معماری کاخ‌های عربستان الهام گرفته شده است. 
دسترسی آسان هتل به مراکز خرید، اماکن تفریحی، رستوران‌های دلفریب، محل‌های برگزاری تفریحات شبانه و جاذبه‌های دبی از نقاط قوت آن به شمار می‌رود. 
این استراحتگاه ساحلی از امکانات متعددی برخوردار است؛ از جمله: یک اسپای لوکس، یک زمین گلف حرفه‌ای، تور گردشگری، خدمات کرایه خودرو، صرافی 24 ساعته، کلوپ ویژه کودکان که تحت کنترل و نظارت قرار دارد، 200 متر ساحل اختصاصی، یک استخر ویژه کودکان، مرکز تناسب اندام Fitness و.... 
اتاق‌های زیبا و خوش‌طرح هتل از مبلمان Furniture تودوزی شده برخوردار بوده و هر اتاق دارای میز کاری، کتری برقی، I-Docking Station و ... است. از اتاق‌ها می‌توان مناظری زیبا از دریا، زمین گلف یا باغ را به تماشا نشست.
مهمانان «والدورف آستوریا دبی» قادرند به تفریحات و سرگرمی‌های مختلفی همچون تنیس، ماهیگیری، پاراسیلینگ و یا شنا در دو استخر با دمای کنترل شده بپردازند. 
در این ریزورت شش رستوران و سالن (Lounge) فعالیت می‌کند که در آنها انواع غذاهای بین‌المللی و محلی، استیک، کباب، غذاهای ژاپنی که به شیوه تپان‌یاکی (Teppanyaki) پخت می‌شود، سوشی و غیره در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. 
مرکز تجاری هتل 24 ساعته فعالیت نموده و به ارائه طیف گسترده‌ای از خدمات بازرگانی از قبیل وای‌فای رایگان در محل‌های عمومی، خدمات چاپ و ... می‌پردازد. 
هشت مکان برگزاری جلسه که به آخرین فناوری‌های صوتی تصویری مجهز است، از دیگر قابلیت‌های هتل محسوب می‌شود. 
«والدورف آستوریا دبی» از برج العرب پانزده کیلومتر، از برج خلیفه بیست و پنج کیلومتر، از اینترنت سیتی دبی دوازده کیلومتر، از دهکده دانش دبی (Dubai Knowledge Village) سیزده کیلومتر، از مرکز خرید دبی مال (Dubai Mall) بیست و پنیج کیلومتر، از خیابان ساحلی (JBR The Walk) پانزده کیلومتر و از فرودگاه بین‌المللی دوبی فقط پنجاه دقیقه فاصله دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 334927 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟