مادران شاغل دیگر از ترافیک کلافه نشوید!

به گزارش رکنا ، عده زیادی از مادران هستند که شاغل بوده و هر روز مسافتی را با ماشین خود در ترافیک طی می‌کنند. اگر کلافه می شوند این عزیزان از ترافیک روزمره تا رسیدن به محیط کار و یا خانه حتما این راهکارها را امتحان کنند.

ـ یک کرم دست همیشه در ماشین خود داشته باشید که بوی تابستان را بدهد. مانند انبه یا نارگیل و قبل از حرکت مقداری از آن را روی پوست خود بمالید بوی این کرم به شما احساس آرامش می‌دهد حتی استفاده کردن از عطرهای خوشبو نیز به آرامش شما کمک می‌کند.

ـ رادیو را که مدام در حال صحبت کردن است، خاموش کنید و اگر در حال یادگیری زبان دوم هستید به نوارهای آن گوش دهید و اگر می‌توانید یک آبمیوه خنک تهیه کنید و آن را بنوشید .

ـ آواز خواندن بهترین روش برای خلاص شدن از تنش و استرس است به جای اینکه به صدای بوق ماشین‌ها و یا ترافیک توجه کنید آواز بخوانید،‌موزیکی را که دوست دارید زیر لب زمزمه کنید و فکر خود را از اطراف دور کنید.

ـ اگر شما رانندگی نمی‌کنید سعی کنید به خود آرامش دهید. چشم‌ها را ببندید به چیزهایی که دوست دارید فکر کنید مناظری را که دوست دارید به خاطر بیاورید و تمام ماهیچه‌های بدن خود را شل کنید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 650729 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟