تفریحات رایگان در شهر عشق  + عکس

به کلیسای جامع نوتردام بروید
ناودان های زیبا و معماری جذاب گوتیک از کلیسای نوتردام نمادی باابهت ساخته که هر گردشگری در پاریس باید از آن دیدن کنید. ورود به این عمارت شاهکار قرون وسطایی رایگان است هر چند که برای بالا رفتن از برج های دو قلوی آن باید هزینه بدهید. برای دیدن نمایی متفاوت از محراب کلیسا و مجسمه های طبیعت گرا مدتی را در کنار رود سن قدم بزنید.

پاریس
در بازار Store سنت کوین گشت و گذار کنید
گشت و گذار در بازار سنت کوین بهترین راه برای دیدن چیزهایی است که هیچ وقت قصد خریدشان را ندارید اما دوست دارید که آن ها را از نزدیک ببینید. این بازار قدیمی پر از عقیقه جات زیبای پاریسی ست، با قدم زدن در این بازار با دیدن قالیچه هایی از پوست خرس، پرده های قدیمی نفیس و وسایل چوبی حسابی ذوق زده می شوید.
به پارک «شان دو مارس» بروید
با اینکه بالارفتن از برج ایفل می تواند خیلی هزینه بر باشد اما چشم اندازه های پایین این برج هم به همان اندازه خیره کننده هستند، البته از زاویه ای دیگر. پارک «شان دو مارس» پراز چمن، فضای سبز و گل های زیباست، همراه خود یک زیرانداز ببرید، در این پارک خوش منظره بنشینید ومنتظر آمدن شب بمانید تا برج چراغانی ایفل روی دیگرش را بهتان نشان دهد.
پاریس
از قبرستان پرلاشز بازدید کنید
قبرستان پرلاشز بوی شعر، ادبیات، موسیقی و … می دهد. در این قبرستان تاریخی قدم بزنید و به دیدن مقبره هنرمندان مورد علاقه خود بروید. برای رسیدن به این قبرستان می توانید سوار متروی خط ۲ شوید و در ایستگاه پرلاشز پیاده شوید.
به موزه ملی هنر Art مدرن بروید
برای دیدن فرهنگ پاریس به خط ۹ مترو بروید و خودتان را به موزه ملی هنر مدرن برسانید، موزه ای که مطمئنا در آن مجموعه ای را پیدا می کنید که بتواند روح هنردوستتان را پر از شور و هیجان کند.
پاریس
به کلیسای سکره کر (Sacre Coeur) بروید
فضای داخلی این کلیسای مرمرین سفید با موزائیک های طلا و شیشه های رنگی تزئین شده و در آن نوای ناقوس یکی از سنگین ترین ناقوس های دنیا به گوش می رسد. بازدید از این موزه رایگان است اما برای بالارفتن از گنبدش باید هزینه بپردازید.
به موزه کارناوالت (carnavalet) بروید
رفتن به این موزه به شما این فرصت را می دهد تا از اتاق های نقاشی، و معماری گوتیک ودیگر قسمت هایش دیدن کنید بدون اینکه هیچ هزینه ای پرداخت کنید. در اینجا گذشته های دور پاریس و پاریس مدرن را درکنار هم می بینید و تجربه لذتبخشی را از سر می گذرانید. نردیک ترین ایستگاه مترو به این موزه ایستگاه« سنت پل» در خط ۱ و ایستگاه «چمین ورت» در خط ۸ استبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

پاریس

کدخبر: 290955 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟