به گزارش رکنا، خواهر و برادر نیکوکاری که نخواستند نامشان فاش شود با مراجعه حضوری به نمایندگی ستاد دیه، با پیشی گرفتن در راه خیر، هفت نفر نان آور خانواده را آزاد کردند تا به خانه بازگردند.

همزمان با روز‌های پایانی سال و در آستانه فرا رسیدن بهار طبیعت و همچنین حضور بیشتر نیکوکاران در طرح آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد استان تهران، خواهر و برادر نیکوکاری ضمن حضور در نمایندگی، با پرداخت ۷۰ میلیون تومان، موجب آزادی Freedom هفت نفر از زندانیان جرایم غیرعمد نیازمند و بدهکار شدند.

این خبر می‌افزاید: طی این اقدام خداپسندانه، با اهدای این وجه، بدهی هفت نفر از زندانیان نیازمند پرداخت شد تا آنان نیز در لحظات تحویل سال، در کنار همسر و فرزندان خود سر سفره هفت سین بنشینند.

عزیزان نیکوکار جهت اهدای کمک‌های مالی و آزادی زندانیان نیازمند واجد شرایط جرایم غیرعمد می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۸۸۸۶۱۸۷۰ و یا مراجعه به سایت نمایندگی ستاد دیه استان تهران (نشانی www.tehipro.ir) و یا لینک اطلاع رسانی https://t.me/tehipro با فعالیت‌های این نمایندگی و نیز نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 365668 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟