نسخه بعدی سری بازی Assassin's Creed مشخص شد +عکس

بنابر تصاویر تهیه شده از این مجله، شایعات پیشین حقیقت داشته اند و نسخه بعدی سری بازی محبوب یوبیسافت با نام «Assassin's Creed: Origins» شناخته می شود و طی ماه اکتبر، روانه بازار Store خواهد شد. گذشته از این که عبارت «با سقوط Fall امپراطوری، یک انجمن برادری بر می خیزد» در تصویر دیده می شود، می توانیم یکی از اساسین ها را مشاهده کنیم که در حال حرکت به سمت اهرام مصر است.

کرید1

این تصویر به وضوح تایید می کند که داستان Assassin's Creed در مصر باستان دنبال می شود و پیش تر شنیده بودیم که باید منتظر نبردهای دریایی، شبیه به نسخه Black Flag باشیم. اطلاعات دیگری نیز از این بازی در انجمن اینترنتی ردیت منتشر شده که بنابر آنها، بازی در زمان حکمرانی کلئوپاترا جریان دارد و شاهد بیشتر از یک شخصیت قابل بازی، سیستم مبارزه ای کاملاً جدید و چرخه شب و روز خواهیم بود.

اهرم1

در نهایت، Assassin's Creed: Origins در تاریخ 27 اکتبر (برابر با 5 آبان ماه) روی سه پلتفرم پلی استیشن 4، پی سی و اکس باکس وان عرضه می شود. ضمناً گفته می شود که این بازی از کنسول اکس باکس اسکورپیو مایکروسافت هم پشتیبانی می کند و شاهد اجرای بازی با رزولوشن 4K خواهیم بود. کنفرانس یوبیسافت در E3 2017، ساعت 00:30 بامداد روز سه شنبه آغاز به کار خواهد کرد و مطابق معمول، دیجیاتو به پوشش لحظه به لحظه ای آن خواهد پرداخت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 271624 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟