خاص ترین و پرجمعیت ترین خانواده های جهان+عکس

14 دختربه خاطررسیدن به یک پسر

«آگوستینا هیگوئرا» و همسر و 14 دخترش در شهر پاریس واقع در ایالت تگزاس زندگی می‌کنند. این زن که تا 29 سالگی 11 بار باردار شده و سه بار دختران دوقلو به دنیا آورده است، در آرزوی تولد یک پسر است.به همین خاطرگفته، با توافق همسرش آنقدر بچه به دنیا می‌آورد تا بتواند به آرزویش برسد. آگوستینا که تنها دو ساعت در شبانه روز می‌خوابد، روزانه 8 نوع غذا برای دخترانش درست می‌کند و گاهی 42 بار مجبور به شست‌و‌شوی لباس‌های فرزندانش می‌شود. او و شوهــــــــرش هر روز صبح ســـــــــــــــوار مینی بوس‌شان شده و دخترها را به مدرسه می‌برند وبعدازظهرهم آنها را برگردانده وبه پارک، مراکزخرید و... می‌روند.

رکوردزنی با 69 فرزند

یک زن روس تبار با به دنیا آوردن 69 فرزند همچنان رکورددارکتاب رکوردهای جهان- گینس- در بیشترین تعداد بارداری و وضع حمل است. این زن که همسر «فئودور واسیلیف» بود، در فاصله سال‌های 1707 تا 1782، شانزده بار دوقلو، هفت بار سه قلو و چهار بار چهارقلو زائید.این درحالی بود که فقط 2 فرزندش در کودکی جان باختند. این آمار خیره‌کننده و غیرقابل باور بود اما در سال 1782، مردی به نام نیکولسک مونستری، توانست این تولدها را تک به تک ثابت کند و رکورد این زن درکتاب گینس ثبت شد.

اعتیاد خطرناک به بارداری

زنی در انگلیس که طی مدت 20 سال، 12 بار زایمان کرده و 15 بچه به دنیا آورده بود، به دلیل شرایط خاص بدنی‌اش از بارداری مجدد منع شد.

«کارول هرلوک» 49 ساله که در «کولچستر» انگلیس زندگی می‌کرد از این 12 بار تنها دو بار برای به دنیا آوردن فرزندان خودش باردار شد و در بقیه موارد به دلیل اعتیادش به بارداری، مادر اجاره‌ای شده بود. این زن در مدت 20 سال یک بار دوقلو و یک بار هم سه قلو به دنیا آورد. آخرین وضع حمل او به سال 2013 برمی گردد که در آن زمان به خبرنگاران گفت: «این آخرین باری خواهد بود که برای زایمان به اتاق عمل می‌روم. اما خیلی سخت است چون من اعتیاد عجیبی به بارداری و بچه دار شدن دارم.»

خانه‌های شلوغ پیرمرد اماراتی

«داد محمد مراد عبدالرحمن» یک مرد اماراتی است که در 70 سالگی 96 فرزند دارد. او که تا ثبت رکورد پدر100 فرزند بودن تنها 4 فرزند کم دارد گفته تا پیش از مرگش، تعداد فرزندانش را به 100 خواهد رساند. عبدالرحمن چند زن، بیش از 170 فرزند و نوه دارد که در 17 خانه مختلف در امارات متحده عربی زندگی می‌کنند. بزرگترین فرزند او پسری 49 ساله است و کوچکترین دخترش هم 16 ماه دارد. همه فرزندان این مرد اماراتی در سازمان ثبت احوال عجمان ثبت شده‌اند و دارای شناسنامه هستند.

مرد انگلیسی با20 زن و 40 فرزند

«مایک هالپین» که در انگلیس زندگی می‌کند 20 همسر و 40 فرزند دارد. این مرد 56 ساله انگلیسی قصد دارد با همین رویه به گسترش خانواده‌اش ادامه دهد. این مرد که به دلیل تعدد فرزندانش قادر نیست اسامی آنها و حتی تعداد دقیقشان را به ذهن بسپارد، نام هر فرزندش را روی بدنش تاتو کرده تا بتواند همیشه اسامی دقیق را به همراه داشته باشد. او می‌گوید: «دقیق نمی‌دانم چند تا بچه دارم اما فکر می‌کنم تا به حال 22 فرزندم به اسم من ثبت شده‌اند و 18 نفرشان هم شناسنامه‌ای به نام من ندارند.»

تلاش برای داشتن هزار فرزند خوانده

مرد آلمانی برای اینکه بتواند تعداد زیادی از کودکان جهان را به زندگی و امکانات خوب کشورش برساند، در تصمیمی عجیب با شناسایی خانواده‌هایی در سراسر جهان و دریافت رضایت از مادران شان، کودکان و نوجوانان آنها را به فرزندخواندگی قبول می‌کند. «یورگن هاس» که کارگزار بیمه بوده است در حال حاضر با حقوق بازنشستگی ماهیانه 700 پوند در پاراگوئه زندگی می‌کند. او تا به حال 300 کودک را از 7 کشور به فرزندخواندگی قبول کرده و می‌گوید بزودی این تعداد را به هزار می‌رساند. براساس قانون Law فرزندخواندگی در آلمان که در سال 1998 تصویب شد، مردی که بچه نداشته باشد، می‌تواند با رضایت مادر یک کودک، پدرخوانده قانونی او شود و برایش گذرنامه آلمانی بگیرد. فرزندخوانده‌های این مردان می‌توانند در آلمان از امکانات تحصیلی و رفاهی وسایرخدمات دیگر بهره‌مند شوند.

13 پسربه امید رسیدن به یک دختر

زوج برزیلی در آرزوی داشتن یک دختر، طی 20 سال صاحب 13 پسر شده‌اند و آنها را که به تعداد بازیکنان یک تیم فوتبال هستند با اسامی ستاره‌های ورزشی کشورشان مثل رونالدو، ریوالدو و... نامگذاری کرده‌اند. «ایرینو کروز» و همسرش هنوز هم از دست یافتن به آرزویشان ناامید نشده‌اند و معتقدند حتی اگر بازهم دختردار نشوند تا حدی که بتوانند پسرانشان را زیاد می‌کنند. فرزندان این خانواده بین 2 ماه تا 18 سال سن دارندبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار حوادث اختصاصی رکنا را از دست ندهید:

اقدام وقیحانه زن شیطان صفت با شوهرش / او پس از خلاصی سراغ مرد غریبه رفت و...

وقتی فریده را دیدم از ماشین مرد غریبه پیاده شد نتوانستم چیزی بگم چون خودم هم با یک زن ارتباط پنهانی داشتم!

نوعروس با لایک های پیجش در اینستاگرام شوهرش را به دادگاه کشاند!

دستگیری دانشجوی ایرانی به خاطر اقدام شیطانی با دختر دانشجو در تپه های شهر سنت جان کانادا +عکس

فیلم لحظه قتل فجیع زن جوان در اتاقک نگهبان یک کارگاه در جنوب تهران / این زن را می شناسید +فیلم و عکس(14+)

اقدام بی شرمانه یک مرد و معشوقه اش برای کشتن زنش که سرطان داشت / قاضی دادگاه تهران این راز را کشف کرد

دختر 13 ساله پس از اینکه شب را در زیر زمین و نزد پسر مورد علاقه اش گذراند، داستان عجیبی برای پلیس گفت و...

راننده تاکسی زن خانه دار را به کمربندی شهر برد و .../ این راننده شیطان صفت هنوز فراری است

فضولی های نازیلا مرا روانی کرده است / خسرو به دادگاه رفت و ...

دانش آموزان بهارستان در دام زشت مردی که می گفت استاد دانشگاه است + عکس

میترا زن شوهرداری که به شنیدن دوستت دارم اعتیاد دارد! / دردسری که او را به دادگاه کشاند

جزییات سرقت مدال قهرمانی کمال کامیابی نیا

ماجرای عجیب رها شدن الاغ های گرسنه در 2 شهر

معمای برهنه شدن صفدر پس از واژگونی خودرو در شیراز

خودکشی ستاره جنجالی فوتبال آمریکا در زندان+ عکس

 

کدخبر: 258611 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟