جلیقه های بلند و شیک را به کمد لباس خود اضافه کنید +عکس

 از دهه 1970 میلادی که توجه زنان به پوشیدن لباس‌های مردانه مانند شلوار، کت و جلیقه زیاد شد؛ کمپانی ایف سن لورن با تغییر در سبک جلیقه‌های موجود؛ انقلابی در لباس زنانه ایجاد کرد و تا به امروز جلیقه‌های بلند یا سارافن‌ بلند جز محبوب‌ترین و شیک‌ترین پوشاک زنانه محسوب می‌شود.

جلیقه زنانه نیز مانند هر بخش دیگری از پوشاک زنانه نیازمند توجه در هماهنگی و ست کردن با بخش‌های دیگر پوشاک است و باید برای خوشپوشی به آن توجه داشت. پس اگر تا به امروز تاثیر جلیقه‌های بلند را در خوشپوشی کم اهمیت می‌دانستید؛ این مطلب را بخوانید تا نظرتان تغییر کند!
جلیقه‌های بلند جایگزین مناسبی برای کت هستند و به خوبی می‌تواند با شلوار و دامن کوتاه هماهنگ شود. همچنین لگ نیز انتخاب خوبی برای ست شدن با آن محسوب می‌شود. پس می‌توان گفت جلیقه‌های بلند قابلیت ست شدن با بیشتر بخش‌های پوشاک را دارد.

جلیقه بلند
این جلیقه‌ها در کشورهای اسلامی طرفداران زیادی دارد؛ چرا که علاوه بر زیبایی و شیک بودن پوشیده است و می‌تواند جایگزین مناسبی برای مانتو شود. 
برای ست کردن جلیقه با دامن بهتر است به اندازه دامن توجه شود. هرچه دامن کوتاه‌تر باشد، هماهنگی با جلیقه بلند بهتر است. 
جلیقه بلند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای بهار و پاییز است؛ چرا که نه خیلی گرم است و نه خیلی خنک.

جلیقه بلند
شومیز‌های پارچه‌ای با آستین پفی یا ساده یکی از بهترین انتخاب‌ها برای زیر جلیقه هستند؛ خصوصا اگر جلیقه را به جای مانتو می‌پوشید.

جلیقه بلند
جلیقه بلند اگر به عنوان لباس (نه مانتو) پوشیده شود؛ تاثیر به سزایی در لاغر و کشیده نشان دادن شما دارد. بهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

جلیقه بلند

کدخبر: 286923 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟