5 راه شگفت انگیز برای خوش استایلی بانوان 40 ساله+ عکس های مدلینگ

آستین چین‌دار
بلوز با آستین چین‌دار یکی از مدل‌های قدیمی بلوز است که این روزها دوباره به دنیای مد بازگشته‌اند. این بلوز‌ها یکی از پیشنهادهای ما برای خانم‌ها در دهه چهارم زندگی است؛ چرا که هم زیبایی خاصی دارد و هم مدلی کلاسیک محسوب می‌شود.

مد برای 40  ساله ها
آستین بندی
اگر بالاتنه بزرگ ندارید و اندام متناسب دارید پوشیدن پیراهن بندی را فراموش نکنید. این مدل یکی از مدل‌های همیشگی و ساده‌ای است که هیچ وقت از مد نمی‌افتد و انتخابی خوب برای شما محسوب می‌شود.

مد برای 40  ساله ها

دستمال گردن
یکی از راه‌های خوش استایلی بانوان در دهه چهارم زندگی استفاده از دستمال گردن است. دستمال گردن را می‌توانید با رنگ بخش‌های مختلف پوشاک ست کنید و گره‌های متفاوت ببندید.

مد برای 40  ساله ها

سرهمی
سرهمی یکی از مدل‌های لباس است که این روزها بسیار محبوب و پرطرفدار است و مدل‌های متنوعی دارند. این سرهمی‌ها گاهی کوتاه و تابستانی هستند و گاهی بلند و پوشیده. هر دو مدل این لباس انتخاب مناسبی برای بانوان در این سال‌ها محسوب می‌شود.

مد برای 40  ساله ها

شلوار جین
شلوار جین یکی از محبوب‌ترین و همیشگی‌ترین مدل‌های شلوار برای بانوان است و در دهه چهارم زندگی نیز بسیار مناسب است. البته بهتر است مدل این شلوارها ساده و بدون مدل خاصی باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

مد برای 40  ساله ها

کدخبر: 279948 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟