زرد و مشکی رنگی مناسب برای یک ست زنانه شیک +تصاویر

یکی از راه‌هایی که می‌تواند شما را به یک زن خوش تیپ و شیک پوش تبدیل کند این است که برای انتخاب لباس‌هایتان برنامه‌ریزی داشته باشید. مثلا ابتدا یک لباس، مانند یک مانتو یا کت یا پیراهن را به عنوان بخش اصلی تیپ خودتان تعیین کنید و بقیه بخش‌ها را بر اساس آن انتخاب کنید.مدل کت مجلسی زنانه

کت مانگو، اولین قدم برای استایل زرد و مشکی
یک کت زنانه را می‌توانید به عنوان اصلی‌ترین بخش استایل خود انتخاب کنید، فراموش نکنید که سراغ یکی از خیره‌ترین رنگ‌ها در دنیای مد بروید؛ رنگ زرد!
قد کت زنانه ی مانگو (Mango) تا زیر باسن است و می‌توانید به راحتی از آن به جای مانتو هم استفاده کنید.
اگر آستین کت کمی برای شما بلند بود، این شانس را دارید که با تا زدن آن، مقداری از سلیقه‌ی شخصی خودتان را به مدل کت اضافه کنید.
آستر کت کمک می‌کند، که لباس فرم بهتری روی بدن شما داشته باشد پس نگران مدل آن نباشید.
women-yellow-jacket-1

شلوار راسته را انتخاب کنید
بعد از آنکه مهمترین بخش تیپ خود را آن هم با رنگ زرد انتخاب کردید، وقت آن می‌رسد که سراغ مشکی‌ها بروید.
شلوار را هم می‌توانید از برند مانگو انتخاب کنید، یک شلوار پارچه ای زنانه با فرم راسته که با کت شما به خوبی هماهنگ می‌شود.
بند به کار رفته در کمر شلوار به شما کمک می‌کند که در عین راحتی امکان تغییر سایز کمر را هم داشته باشید. جیب داشتن یکی دیگر از خوبی‌های این شلوار است.

women-black-trousers


یک جفت صندل برای استایل تابستانی
به تیپ خود کمی حال و هوای تابستانی اضافه کنید. یک صندل مشکی رنگ برای این کار مناسب است. صندل چرم زنانه ی پیسز (Pieces) هم استایلی مدرن دارد و هم به اندازه‌ی کافی برای تیپ رسمی شما ساده است.
اگر به کمی پاشنه نیاز دارید و می‌خواهید برای فرم بهتر شلوار قدتان کشیده‌تر باشد، صندل پیسز حدود چهار سانتی متر لژ دارد که برای این کار مناسب است.

women-sandals


یک کیف کوچک لازم دارید
حالا نوبت به اکسسوری‌ها می‌رسد. این بار کمی تزیینات به تیپ خودتان اضافه کنید. به جای یک کیف دوشی ساده ی مشکی رنگ سراغ یک کیف زنانه با سگک‌های تزیینی بروید، سگک‌هایی که در آن‌ها زرد را هم می‌توان دید.

کیف دوشی توییست (Twist)، با بند بلند و طرح پوست ماری‌اش می‌تواند بهترین انتخاب برای استایل شما باشد. سگک‌های رنگی این کیف نه تنها استایل زرد و مشکی شما را کامل می‌کند بلکه چند رنگ دیگر را هم بدون شلوغی به آن اضافه می‌کند.

women-black-bag

تابستانی آرایش کنید
یک رژ لب براق با رنگی نزدیک به کالباسی تیره می‌تواند تیپ شما را کامل کند. این رنگ، محبوبیتش در آرایش لب را به دلیل سادگی و طبیعی بودن به دست آورده است، نکته‌ای که برای استایل کلاسیک شما اهمیت دارد.
رژ لب جامد شماره‌ی 28 ایزادورا (Isadora) با ترکیباتی چون موم Candelilla، پانتنول و ویتامین E این قابلیت را دارد که لب‌های شما را زیبا و در عین حال نرم و لطیف کند.

women-lipstick

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 272891 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟