کلکسیون گردنبندها و جواهرات خیره کننده ملکه الیزابت +تصاویر

ملکه در سفر به قطر در سال 1979، این ست مروارید شامل گردنبند، دستبند و گوشواره را هدیه گرفت.
 

javaher1


گردنبند مروارید سه رشته ای که از زیورآلاتی بود که ملکه اکثر اوقات از آن استفاده می کرد، هدیه ای بود که پدرش به او اهدا کرد. او این گردنبند را در سن 9 سالگی هدیه گرفت و در واقع جزو اولین جواهراتی بود که به دارایی خود افزود. او نه تنها در آن سن کم، بلکه هنوز هم در سن 90 سالگی این گردنبند را جزو عزیزترین اموال خود می داند و از آن استفاده می کند.
ملکه این گردنبند زمرد را در یک لاتاری برنده شد. این گردبند زیبا پس از مرگ ملکه، به پسرش به ارث رسید و او نیز آن را تقدیم همسرش کرد. این گردنبند شامل الماس کولینان، که بزرگ ترین الماس خالص جهان است، نیز می باشد

javaher3


این گردنبند یکی از هدایای عروسی از طرف پدر ملکه به او است. او آنقدر این گردنبند را دوست داشت که بعدها ست دستبند و تاج آن را نیز سفارش داد. زمانی که نوئل کاوارد ملکه را ملاقات کرد و این سرویس جواهرات را دید، گفت: «ملکه با این جواهرات واقعا زیبا به نظر می رسید. او بزرگ ترین الماس خالص جهان را از گردن خود آویخته بود.»

javaher4


این تاج از سنگ های دست نخورده کلکسیون خانواده سلطنتی ساخته شده و یکی از زیباترین تاج های سلطنتی است. این تاج با گردنبند و گوشواره اش ست می باشد.
 

javaher5


زمانی که شاهزاده آلبرت، این ست جواهرات را به همسرش ملکه ویکتوریا هدیه داد، این ست شامل سنگ عقیق، یکی از محبوب ترین سنگ های ملکه، بود. اما بعدها به دلیل این باور که سنگ عقیق بد یمن است، آن را با یاقوت تعویض کردند.

javaher6


قبل از این که این گردنبند را در گردن دوشس کمبریج ببینیم، نظام حیدرآباد، فرمانروای هند، آن را به ملکه به مناسبت جشن عروسی اش هدیه داد. این گردنبند قبل از آنکه به دست ملکه برسد، مالکین زیادی داشته است.

javaher7

زمانی که ملکه در سال 1979 از عربستان سعودی دیدن کرد، این گردنبند را از هری وینستون هدیه گرفت.
 

javaher8

این گردنبند نیز هدیه ای از طرف پدر ملکه به او بود که از 105 الماس برش خورده ساخته شده است. ملکه معمولا آن را برای مراسم مهم و بزرگ از گردنش آویزان می کند.
 

javaher9



این گردنبند توسط کمیته زنان به عنوان هدیه ای به ملکه اهدا شد و آنقدر مورد توجه ملکه قرار گرفت که تبدیل به یکی از اموال مورد علاقه اش شد.
 

javaher10



این گردنبند نیز به عنوان هدیه عروسی از طرف مردم برزیل به ملکه اهدا شد. این جواهرات آنقدر چشم های ملکه را گرفت که بعدها تاجی شبیه به آن را برای خود سفارش داد.
 

javaher11



این ست جواهرات شامل گردنبند، سه دستبند و سه شانه است اما ملکه آن را تنها یک بار به خود آویزان کرد. این ست جزو یکی از با ارزش ترین ست های جواهرات در کلکسیون خانواده سلطنتی است.

javaher12

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 249311 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟