صندلی راحت و چند منظوره خلاقانه +عکس های جالب

شاید دست هایتان را به جلو و بالای سرتان بکشید و سعی می کنید با کمی کش و قوس آن را رفع کنید یا شاید برای مدتی سرتان را بر روی میز جلویتان می گذارید؛ سوال اینجاست که آیا صندلی تان برای انجام همین حرکات مختصر مناسب می باشد؟
مطمئنا پاسخ تان منفی خواهد بود ,نمی توان در همه مکان ها اعم از مترو ,محل کار , اتوبوس , رستوران و غیره صندلی استاندارد یافت و هم چنین کش آمدن بر روی هر صندلی ای نیز خستگی افراد را برطرف نمی کند و هم آنکه برخی از صندلی ها آنقدر خشک هستند که نمی توان برای لحظه ای بر پشتی آن تکیه داد و چشم ها را بست تا به ذهن و چشم ها استراحت دهیم.
اشخاص بسیاری پی حل دردهای کمر و گردن خود هستند که خیلی از آن ها متوجه اشتباه نشستن شان نیستند, شاید با تنها تعویض صندلی شان بتوانند برای همیشه به دردها و نارضایتی خود خاتمه دهند.

صندلی-چندمنظوره-


از حالت نشسته به حالت خوابیده ؛
طراحی منحصر به فردی که هم اکنون با آن مواجه هستید انتخاب های گسترده ای را پیش روی فرد نشسته قرار داده است ,این صندلی قادر است حالت سنتی درست مانند بقیه صندلی های دیگر را به خود بگیرد و در عین حال می تواند افراد را در حالت بی وزنی قرار دهد.
فرقی نمی کند که شخص برای انجام کار یا لذت بردن از کتابی که می خواند بر روی آن نشسته باشد یا حتی برای یک چرت کوتاه عصرابه بر آن دراز کشیده باشد, این صندلی به نحوی طراحی شده تا در تمامی حالات بتواند با حالت بدن مصرف کننده سازگار و متناسب با وی قرار گیرد.
باید به این نکته نیز اشاره کرد که تشک بالا و پشتی صندلی مطابق با شکل استخوان های گردن و کمر انسان طراحی شده و افراد به خوبی می توانند خود را بر روی آن رها سازند و راحتی خویش را از طریق آن کسب نمایند و از آن خواب عصرانه شان لذت ببرند.

صندلی-چندمنظوره

از آنجایی که این صندلی نیز مانند صندلی های طبی دیگر طی روندهای متعدد آزمایشی به نتیجه و اتمام رسیده است و پارچه روکش شده تشک ها از بهترین نوع منتخب گشته ,بنابراین از لحاظ قیمتی نیز با دیگر صندلی ها تفاوت خواهد داشت ؛ $1995 به نظر زیاد می آید اما اگر بخواهید که راحتی و شیکی را در کنار یکدیگر داشته باشید ,پیشنهاد می شود آن را از لیست انتخاب هایتان خارج نکنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 289510 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟