ترسناک‌ترین دقایق تیم کی‌روش

تیم ملی ایران خیلی زودتر از آنچه تصور می‌شد توانست مجوز حضور در جام جهانی روسیه را از آن خود کند و با اما و اگرهای همیشگی فوتبال ایران فاصله بگیرد. تیمی که با هشت گل زده و بدون دریافت گل یکی از بهترین عملکردها را از خود به جا گذاشت.
شاگردان کارلوس کی‌روش آخرین دیدار مرحله مقدماتی خود را پیش از جام جهانی 2018 روسیه برابر تیم ملی سوریه برگزار می‌کند و در 9 مسابقه قبلی خود 8 گل زده اند و میانگین 0/8 گل را ثبت کرده‌اند. از این 8 گل 5 گل در نیمه دوم و سه گل در 45 دقیقه نخست زده شده است. مهدی طارمی با سه گل بهترین گلزن ایران است و سردار ازمون با دو گل در رده بعدی قرار دارد. علیرضا جهانبخش، سید جلال حسینی و رضا قوچان نژاد هم یک گله های تیم ملی به شمار می‌روند.
اگر نگاهی به دقایق گل های زده شده ایران بیندازیم متوجه می‌شویم که در سه بازه زمانی شاگردان کی‌روش زهردار بوده‌اند. یکی بین دقایق 23 تا 27 نیمه نخست که سه گل زده شده است. یکی در 7 دقیقه آغازین نیمه دوم که دو گل زده شده و یکی هم از دقیقه 88 تا پایان وقت‌های اضافه که سه گل به ثمر رسیده است.
در این دقایق تیم ملی بیشترین ضربه را به حریفان زده است. یعنی در هر بازه زمانی نیمه ها. هم ابتدای نیمه ها، هم اوسط و هم اواخر و اکنون باید دید سوریه هم در این دقایق مقابل تیم ملی ضربه می رخورد یا خیر.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 302276 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟