کی روش: دومین صعود پیاپی به جام جهانی دستاورد بزرگی است/ بازی با ازبکستان آسان نیست

تیم ملی ایران به دنبال آن است تا با برد خانگی مقابل تیم ملی ازبکستان به جام جهانی صعود کند، در صورت صعود کارلوس کی روش نخستین مربی تیم ملی ایران لقب می گیرد که توانست دو بار متوالی به جام جهانی صعود کند.

کی روش درباره بازی حساس تیم ملی ایران برابر ازبکستان گفت: ما می دانیم که هنوز باید برای پیشرفت تیم ملی ایران کارهای زیادی انجام شود اما فراموش نکنید که ما بسیار تلاش کردیم تا به شرایط مطلوب فعلی دست یابیم. برنامه آمادگی تیم ما با سایر تیم های بزرگ آسیایی متفاوت بوده است و به همین دلیل دومین صعود پیاپی به جام جهانی دستاورد بزرگی برای ماست.

کی روش ادامه داد: دیدار مقابل ازبکستان به هیچ وجه آسان نخواهد بود و ما امیدواریم عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذاریم. تیم ملی ایران در چهار سال گذشته در رده بندی فیفا همواره صدرنشین آسیا بوده است و تعداد بازیکنان شاغل در تیم های اروپایی نیز افزایش چشمگیری داشته است.

تیم ملی ایران در حال حاضر بدون دریافت گل خورده در صدر جدول گروه خود قرار داد. روز سه شنبه(فردا) نیز تیم ملی سوریه با چین دیدار می کند و کره جنوبی به مصاف قطر می رود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 272216 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟