سون: شکست دادن ایران با کی‌روش آسان نیست

کره جنوبی یک بار دیگر در شرایطی که همه این کشور بسیج شده بودند تا طلسم ناکامی ها برابر رقیب سنتی را بشکند، نتوانست از سد ایران بگذرد تا در بدترین شرایط ممکن برای مصاف با ازبکستان در روز پایانی مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه راهی تاشکند شود.
سون هیونگ مین ستاره سرشناس و شماره 7 کره جنوبی که امید اصلی طرفداران این کشور برای برتری برابر ازبکستان و دریافت بلیت سفر به روسیه 2018 قلمداد می شود یکی دو روز بعد از ناکامی دوباره برابر ایران در حاشیه حضور کاروان این تیم در فرودگاه سئول برای سفر به تاشکند با تعریف وتمجید از حریف سنتی شکست دادن این تیم را در حال حاضر سخت ترین کار ممکن قلمداد کرد.
هیونگ مین گفت:« ایران نیازی به برد نداشت و تنها می خواست رکورد شکست ناپذیری و گل نخوردن را حفظ کند از همین رو مقابل کره نمایش بسته ای ارائه داد که نمی توان از این تاکتیک آنها انتقادی کرد چون به آن چه می خواستند با تلاشی که انجام دادند، رسیدند».
این بازیکن ادامه داد:« بیش از 60 هزار هوادار برای ما فضایی استثنایی رقم زد که نتوانستیم از آن بهره ببریم چون ایران تیمی است که در لاک دفاعی فرو می رود و روی ضد حملات برای رسیدن به گل برنامه ریزی می کند از همین رو ما هر چه تلاش کردیم به بن بست خوردیم تا یکبار دیگر ثابت شود که بردن ایران چندان آسان نیست آن هم با کارلوس کی روش و تفکرات تاکتیکی که در ایران حاکم کرده است».
سون در پایان با اشاره به این که نتایج ازبکستان برای آنها اهمیتی ندارد، گفت:« شکست برابر چین مسلما ازبکستان را زخم خورده خواهد کرد اما ما باید برای رسیدن به بلیت مستقیم روسیه به سه امتیاز بیاندیشیم و شک ندارم می توانیم در تاشکند به آن چه می خواهیم، برسیم. تنها کافی است کمی در تیم یکدل تر و هماهنگ تر بازی کنیم و استرس کاذب نداشته باشیم».برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 301393 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟