ابهام در وضعیت مهاجم ملوان؛ شنانی به اکسین می‌رسد؟!

یاران نادر دست نشان در ملوان که در هفته اول و در دیداری خانگی موفق شدند با نتیجه 1-0 برق جدید شیراز را شکست دهند و به سه امتیاز ارزشمند این بازی دست یابند، با خبر پارگی رباط صلیبی علی فاطمی کمی سر گردان شدند و آنچه از تمرینات این تیم به گوش می‌رسد، روحیه ضعیف آنان در انجام کارهای تاکتیکی است.
دست نشان با پارگی رباط صلیبی فاطمی، حسین قنبری را به زمین فرستاد و از شهریار مقانلو که کمی دچار مصدومیت بود در بازی با برق جدید استفاده نکرد و وضعیت وی در بازی این هفته مقابل اکسین گویا رو به بهبودی است و می‌تواند به میدان برود.
اما آنچه سبب شده تا دستان نادر خالی بماند، علاوه بر نبود فاطمی مصدومیت بد موقع حسین شنانی بوده است. شنانی مصدومیت آنقدر شدید بوده است که حتی در طول هفته گذشته نتوانسته تمرینی با سایر بازیکنان داشته باشد و حضور این بازیکن مقابل اکسین همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. ضمن اینکه شنانی فصل گذشته زننده تک گل سه امتیازی ملوانان در بازی رفت نیز بود که به نظر به این بازی نخواهد رسید.
از شواهد مشخص است که دست نشان از تک مهاجم خود یعنی بابک مرادی استفاده کند و پشت این بازیکن نیز از بازیکنانی همچون حسین قنبری، میلاد احمدی و پوریا غلامی استفاده کند و مقانلو، محمدرضا نقدی پور و سینا دست نشان را روی نیمکت بنشاند تا در صورت نیاز از آنها در نیمه دوم استفاده کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 293686 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟