قوچان نژاد: هنوز 100 درصد آماده نیستم

هیرنفین با در اختیار داشتن مهاجم ایرانی عصر دیروز به مصاف وولندام رفت و موفق شد در کمپ اردویی تابستان به برتری 3-1 برسد. بردی که می توانست پرگل تر هم باشد اما در نهایت با همین نتیجه و گل زیبای رضا قوچان نژاد به پایان رسید تا تماشاگران از تماشای درخشش گوچی لذت ببرند.
بعد از این بازی قوچان نژاد به سایت باشگاه هیرنفین گفت:« این بازی‌ها برای آمادگی و آزمایش ما در پیش فصل است و اهمیت چندانی جز پی بردن به سطح آمادگی تیم ندارد. در این بازی چیزهای خوبی مثل فشار با توپ را تجربه کردیم و این چیزی است که ما در فوتبال می‌خواهیم ضمن این که زدن 3 گل خیلی خوب بود».
او ادامه داد:« ما باید در این چند هفته باقی مانده به آغاز لیگ تلاش کنیم. در این مدت بازیکنانی می‌روند و برخی بازیکنان جدید به تیم اضافه می‌شوند اما این موضوع هیچ تاثیری در روند باشگاه‌های بزرگ ندارد. در صورتی که همه چیز جدید باشد از فصل گذشته بهتر عمل خواهیم کرد. در شرایط کنونی باید به فکر پیدا کردن بازیکنان مناسب و کنار گذاشتن تیم سابق باشیم».
گوچی که مثل بازی اول تدارکاتی در نیمه دوم وارد زمین شد و گل زیبایی به ثمر رساند در ادامه تصریح کرد:« مدت کوتاهی است به تمرینات گروهی برگشتم و به خاطر همین دور بودن از تمرینات کمی از فیزیک مناسب فاصله دارم. هنوز به صورت کامل به آمادگی نرسیدم ولی زمان زیادی دارم تا به شرایط ایده آل و 100 درصد آمادگی برسم».
نکته جالب این که امروز رسانه های هلندی در پوشش اخبار پیرامون اردوی آماده سازی هیرنفین و بازی تدارکاتی دیروز با وولندام به گل زیبا و حرکت انفجاری و تکنیکی بهترین گلزن فصل گذشته این تیم اشاره کرده و گوچی را سوژه اول خود قرار دادند تا جایی که یکی از روزنامه های محلی هیرنفین از گوچی به عنوان امید اول خط حمله این تیم در فصل پیش رو یاد کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 284535 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟