حمله بی‌سابقه سعید معروف به کارشناسان و خبرنگاران

والیبال ایران مدتی است حاشیه‌های زیادی دارد، از حضور نیافتن سعید معروف در تمرین تیم ملی تا اخراج عادل غلامی به علت درگیری با یکی دیگر از ملی‌پوشان والیبال؛ حاشیه‌هایی که درست قبل از آغاز رقابت های انتخابی مردان جهان 2017 ، گریبان گیر تیم ملی والیبال کشورمان شده است.

سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال با انتشار پستی در اینستاگرام Instagram ضمن بیان اظهارات تندی علیه برخی کارشناسان و خبرنگاران ،عنوان کرده است: "والیبال به معلم اخلاقی همانند آنها نیاز ندارد."

معروف نوشت: "قابل توجه برخی کارشناسان و خبرنگاران:

خیلی دوست داشتم که قبل از بازیا راجع به چیزی اظهار نظر نکنم ، ولی فکر کنم آقایون کار(نا)شناس نمی تونن علاقه خودشونو به میکروفون و چیزای شبیه میکروفون پنهان کنن . فقط خواستم به دوستانی که راجع به اخلاق تو ورزش Sport صحبت می کنن اعلام کنم که والیبال نیازی به معلم اخلاقی که شما باشی نداره . حرفای خیلی زیادی هست که اگر زده بشه حتی نمی تونین سرتونو بلند کنید. ارتباط مردم با والیبال همیشه خوب بوده و هست و خواهد بود،اگر دنبال چیزی هستید و جراتشو دارید (البته که ندارید) به جای صحبت تو رسانه ها رو در رو حرف بزنید تا جواب بشنوید و قضاوت Judgment مردم رو ببینید."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 289271 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟