واکنش مهدی طارمی به لو رفتن عکس های خصوصی اش با سحر قریشی + عکس

به گزارش رکنا، در روزهای اخیر انتشار تصاویری خصوصی از مهدی طارمی در یک گالری موجب جنجال زیادی در فضای مجازی شده بود.

مهاجم لژیونر تیم ملی فوتبال ایران با انتشار پستی در صفحه شخصی خود اعلام کرد که تصاویر منتشر شده مربوط به دو سال قبل و رابطه ای که در آن زمان داشته می‌شود و بر رعایت حریم خصوصی خود تاکید کرد.

مهدی طارمی سحر قریشی

به گزارش رکنا، اما طارمی که تمرکزش روی مسابقات است و در بازی های اخیر ریوآوه هم جزو نفرات موثر بوده، با انتشار چند عکس با لباس قرمز و نشانه های شادابی، به فعالیت مجازی برگشت و نشان داد توجهی به حواشی ندارد.

 
تصویر
 
 
 
تصویر
 
 

طارمی با انتشار این چهار عکس نوشت: 1-2-3-4 کدوم یکی؟

 

عکسهای جدید سحر قریشی

طی روزهای اخیر سحر قریشی بار دیگر سوژه شده است و این بار ظاهرا خانواده اش قصد دارند شکایت کنند تا مشخص شود چه کسی در پشت پرده انتشار عکس های خصوصی این بازیگر با مهدی طارمی است. در ادامه جدیدترین عکس سحر قریشی در صحفه شخصی اش را در نیک صالحی مشاهده کنید.

آبان سال ۹۶ بود که شایعاتی مبنی بر ازدواج مهدی طارمی با سحر قریشی به گوش رسید و سوژه داغ فضای مجازی شد اما طارمی این موضوع را انکار کرد ولی ویدیوهای از این دو در دبی منتشر شد و وجود رابطه بین این دو را ثابت کرد و اکنون انتشار عکس های آتلیه ای این دو موضوع داغ این روزهاست و سحر قریشی اولین نفری بود که به این موضوع واکنش نشان داد و با انتشار استوری به مهدی طارمی طعنه زد. در ادامه جدیدترین عکس سحر قریشی را می بینیدبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

sahar-qureshi-pictures-600x600

 

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 547200 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟