مریم 40 ساله 44 بچه به دنیا آورده است +تصاویر

به گزارش رکنا، از ۴۴ فرزند او، اکنون فقط ۳۸ نفر زنده هستند و مریم مجبور است دست تنها غذای کافی برایشان فراهم کند. زندگی او هرگز آسان نبوده است. او در ۱۲ سالگی به اجبار نامادری خود با یک مرد ۲۸ ساله ازدواج کرده است. مریم می‌گوید نامادریش شیشه خرده در غذا می‌ریخته و توانسته چهار خواهر و برادر او را بکشد. فقط او زنده مانده، چون می‌دانسته این کار را می‌کند، نامادری که هنوز می‌خواسته از شر او راحت شود، او را وادار به ازدواج با مردی کرده که از او بسیار بزرگتر بوده و آزارش می‌داده است.

03

مریم می‌گوید: «همسرم چند زن و بچه‌های زیادی از آن‌ها داشت که من مجبور بودم از آن‌ها مراقبت کنم. همچنین بسیار خشن بود و هر فرصتی که دستش می‌آمد مرا کتک می‌زد. مریم اولین فرزندانش که دوقلو بودند را در سال ۱۹۹۴ و در ۱۳ سالگی به دنیا آورد، دو سال بعد اولین سه قلو و دو سال بعد از آن اولین چهارقلویش را به دنیا آورد.

05

شاید برای بیشتر افراد عجیب باشد، اما به نظر مریم اصلا عجیب نبود، چون قبلا این را دیده بود. پدرش ۴۵ فرزند و چند زن داشت که همه دو، چهار و پنج قلو بودند. پزشکان معتقدند دلیل چندقلوزایی او ژنتیکی است. مریم همیشه آرزو داشت شش فرزند داشته باشد، اما تا ششمین بارداری خود ۱۸ فرزند داشت! او برای توقف بارداری خود به بیمارستان رفت، اما بعد از چند آزمایش به او گفتند که این کار زندگی او را به خطر می‌اندازد.

01

مریم در 23 سالگی 25 فرزند داشت. بنابراین دوباره به بیمارستان رفت و باز هم به او گفتند که هیچ کاری انجام ندهد چون تعداد تخمک هایش هنوز زیاد است. در نهایت بعد از تولد آخرین فرزندش در سال 2016 مشکل بارداری او به پایان رسید.

شوهر مریم فقط سالی یک بار به خانه می‌آید، و وقتی هم می‌آید او را آزار می‌دهد. او شب‌ها می‌آید و قبل از اینکه بچه‌ها بیدار شوند خانه را ترک می‌کند. پسر بزرگ آن‌ها اکنون ۲۳ سال دارد، اما آخرین بار در ۱۳ سالگی پدرش را دیده و بسیاری از خواهر و برادرانش تا به حال پدرشان را ندیده اند. او هیج کاری برای خانواده نمی‌کند، بنابراین همه بار خانواده روی دوش مریم است. حتی برای نامگذاری برخی فرزندانش هم به خانه نیامده و این کار را با تلفن انجام داده است. خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 427618 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟