به گزارش حوادث رکنا، رویا دختر ۱۷ ساله که به اتهام فیلم برداری از یک مجلس عروسی و انتشار آن در فضای مجازی دستگیر شده است در حالی این جملات را بر زبان جاری می کرد که مدعی بود: اصلا فکر نمی کردم افراد دیگری از این کارم سوء استفاده کنند و حیثیت و آبروی خانواده داماد را به بازی بگیرند.

این دختر نوجوان ادامه داد: من فرقی که با همه مهمانان دیگر عروسی داشتم این بودکه به عنوان ساقدوش عروس به مراسم ازدواج دعوت شده بودم. هنگام برگزاری مجلس متوجه شدم که داماد از یک خانواده سرشناس است به همین خاطر هم تصمیم گرفتم تا از لحظات شاد و استثنایی مراسم، با گوشی هوشمند همراهم فیلم برداری کنم و آن را به طور غافلگیرانه به صورت آنلاین برای یکی دیگر از دوستانم ارسال کنم ولی در این اثنا متاسفانه دوستم هم این فیلم را برای دوستان دیگرش فرستاده بود و بدین ترتیب فیلم مراسم عروسی دوستم در شبکه های اجتماعی منتشر شد در حالی که من اصلا به این موضوع توجهی نداشتم و تنها می خواستم با ابزار جدید ارتباطی دوستم را به طور غافلگیرکننده در جریان مراسم عروسی و اتفاقات آن قرار دهم.

دختر ۱۷ ساله در ادامه اظهارات خود عنوان کرد: وقتی ماموران پلیس Police فتا به سراغم آمدند و مرا دستگیر کردند فکر نمی کردم کار من موجب هتک حیثیت یک خانواده سرشناس شده باشد اما الان متوجه شدم که وقتی فیلم عروسی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است فرد دیگری که پدر داماد را کاملا می شناخت از این که آن ها از افراد صاحب نام هستند سوء استفاده کرده بود و برای تخریب چهره این خانواده، بخش هایی از مراسم عروسی را که در قسمت زنانه فیلم برداری شده بود در این شبکه های غیراخلاقی منتشر کرده بود.

حالا که متوجه این موضوع شدم فهمیدم که چه اشتباه بزرگی مرتکب شده ام چرا که این فیلم نه تنها موجب هتک حیثیت یک خانواده شده است بلکه ممکن است به متلاشی شدن یک خانواده منجر شود.من اگر از این که گرفتن فیلم بدون اجازه عروس و داماد و خانواده های آنان جرم Crime است، اطلاعی داشتم هیچ گاه این کار را نمی کردم و زندگی دوست نزدیکم را به بازی نمی گرفتم. اکنون خیلی پشیمانم ولی آب رفته را نمی توان به جوی بازگرداند و باید منتظر مجازات سنگینی باشم...

کدخبر: 416838 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟