انتشار داستان تمثیلی «روزی که پنجره دنیایش را دید»

 به گزارش رکنا، داستان تمثیلی «روزی که پنجره دنیایش را دید» نوشته اعظم تبرایی توسط انتشارات مدرسه وارد بازار کتاب شد.

اعظم تبرایی گفت: در کتاب «روزی که پنجره دنیایش را دید» ماجرای پنجره‌ای را روایت کرده‌ام که منتظر است هر چه زودتر نصب شود تا دنیایش را ببیند؛ اما وقتی نصب می‌شود دیواری کهنه و قدیمی را مقابل خود می‌بیند. پنجره از پذیرفتن این حقیقت که دنیای او فقط یک دیوار کهنه و قدیمی است غمگین می‌شود؛ اما در ادامه اتفاقاتی می‌افتد که باعث تغییر، زیبایی و دلبستگی او به جهان اطراف می‌شود.

 انتشارات مدرسه کتاب «روزی که پنجره دنیایش را دید» را در ۴۲ صفحه، با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۱۱۵ هزار تومان برای گروه سنی ب و ج وارد بازار نشر کودک و نوجوان کرده است. تصویرگری این کتاب را هاله قربانی به عهده داشته است.

 در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

پنجره منتظر بود که نصب شود تا بتواند هر چه زودتر دنیایش را ببیند. یک روز انتظارش به سر رسید اما چیزی که مقابل خود می‌دید را باور نمی‌کرد؛ رو به رویش دیواری کهنه و قدیمی بود با دقت به دیوار نگاه کرد باز هم نگاه کرد بله، دنیای مقابل پنجره فقط یک دیوار کهنه و قدیمی بود! …

اعظم تبرایی عضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوان است و پیش از این آثاری چون مجموعه ۳۱ جلدی «آفرین دختر گلم آفرین پسر گلم»، مجموعه ۱۲ جلدی «من دیگه کوچولو نیستم»، «آرزوی پرده حصیری»، «نماز پروانه» و «آدم برفی و قلب اسرارآمیز» را به حوزه ادبیات عرضه کرده است.

کدخبر: 822201 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟