دستگیری عاملان سرقت از یک فرهنگسرا در آبادان

سرهنگ حسین زلقی رئیس پلیس شهرستان آبادان در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی رکنا در خوزستان اظهار داشت: به‌دنبال چندین فقره سرقت وسایل گران‌قیمت از یک فرهنگسرا دولتی در شهرستان آبادان، بررسی موضوع به‌صورت وی‍‍ژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت و اقدامات پلیسی در این حوزه با جدیت و دقت در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی شیوه و روش‌های سرقت‌های صورت‌گرفته و همچنین مستندات علمی دیگر که در صحنه‌های سرقت وجود داشت، سرانجام مأمورین پلیس موفق به شناسایی دونفر سارق حرفه و سابقه دار دراین زمینه شدند.

رئیس پلیس شهرستان آبادان تصریح کرد: دراین راستا مأموران کلانتری 13قدس شهرستان آبادان، پس از اطمینان حاصل کردن از نقش افراد مورد نظر در وقوع سرقت‌های از این اداره و با هماهنگی با دستگاه قضائی، دومتهم را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

باتوجه به اینکه متهمین در زمان دستگیری مقاومت از خود نشان دادند مأمورین ضمن قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کردند.

در بازرسی از مخفیگاه متهمین اموال سرقتی فرهنگسرا کشف و ضبط شد و متهمین پرونده، پس از مشاهده مستندات قانونی، در بازجویی‌های فنی پلیس به سرقت از فرهنگسرای دولتی در آبادان اعتراف کرد.

 متهمین دستگیرشده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

علی رنجکش

کدخبر: 741346 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟