زمان ثبت نام طرح ترافیک سال ۹۹ تا پایان اسفند امسال است / مهلت ثبت نام برای طرح ترافیک تمدید نمی‌شود

به گزارش رکنا، عمار سعیدیان در پاسخ به این پرسش که با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های ترددی در سطح شهر آیا احتمال تمدید ثبت نام برای طرح ترافیک وجود دارد یا خیر، گفت: تمامی مراحل ثبت نام طرح ترافیک چه برای ساکنان محدوده و چه برای خبرنگاران به صورت غیرحضوری و اینترنتی ممکن است، بنابراین احتمال تمدید زمان ثبت نام بسیار پایین است.

در ادامه گزارش مهر آمده است ، وی ادامه داد: مستأجرانی که در محدوده طرح ترافیک زندگی می‌کنند و مهلت اجاره نامه شان در حال اتمام است می‌توانند پس از تمدید به یکی از دفاتر خدمات شهری مراجعه کنند و قرارداد جدید را ارائه کنند که این تعداد بسیار محدود و اندک هستند، بنابراین تا این لحظه قصد تمدید زمان ثبت نام را نداریم.

سعیدیان فر در خصوص تمهیداتی که برای ساکنان محدوده طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا در نظر گرفته شده است، گفت: ساکنان این محدوده‌ها می‌توانند با خودروی شخصی از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ بعدازظهر به صورت نیم بها به محدوده هر دو طرح وارد شوند اما باید توجه داشت که رزرو طرح ترافیک از سال آینده برای همه شهروندان اعم از محدوده طرح یا غیر از آن الزامی است.

وی تأکید کرد: ساکنان محدوده‌های ترافیکی باید حتماً در سامانه تهران من ثبت نام کنند و مدارک موردنیاز را در مورد سکونت خود در محدوده به دفاتر خدمات الکترونیکی شهر ارائه دهند. ساکنان محدوده طرح ترافیک و طرح کاهش می‌توانند با خودروی خود یک بار قبل از ساعت ۹ و یک بار بعد از ساعت ۱۶ به صورت رایگان وارد محدوده‌های طرح شوند که پیش از این ساکنان می‌توانستند یک بار ساعت ۸:۳۰ و بعد از ساعت ۱۷ به صورت رایگان وارد طرح‌های ترافیکی شوند.

به گفته سعیدیان فر، برای سال ۹۹ تعداد ۲۰ روز تردد رایگان برای محدوده طرح کاهش آلودگی تغییری نکرده است.

این مقام مسئول افزود: در سال ۹۹ نیز همچون سال ۹۸ پنجشنبه‌ها طرح ترافیک نداریم و فقط محدوده کنترل آلودگی هوا را داریم که از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۱۳ ظهر اعمال می‌شود و برای شهروندانی که روز پنجشنبه وارد محدوده شوند فقط یک روز از ۲۰ روز تردد رایگان آنها کاسته خواهد شد.

به گزارش مهر، زمان ثبت نام طرح ترافیک سال ۹۹ تا پایان اسفند ۹۸ است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 550407 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟