اعتراف وحشتناک قاتل سریالی کرج ! / فیلم سیاه فاجعه آفرید ! + عکس

به گزارش اختصاصی رکنا، رسیدگی به این پرونده از اواخر دی ماه امسال به دنبال درگیری خونین در یکی ازخانه های واقع در زور آباد کرج شروع شد مرد جوانی که در این درگیری با چاقو به شدت زخمی شده بود هیلی سریع به بیمارستان منتقل شد شدت خونریزی طوری بود که وی مدتی به کما رفت و در حالی که پزشکان حال وی را وخیم گزارش کرده بودند مرد دیگری توسط همان ضارب با چاقو به قتل رسید و در ادامه با ضربه چاقو ی ضارب متواری کارگر دیگری به کام مرگ رفت .

طولی نکشید  اولین فردی که توسط قاتل متواری که زخمی شده بود او نیز در تخت بیمارستان جان باخت و و پرونده جنایت های سه گانه قاتل فراری روی میز کارآگاهان جنایی استان البرز قرار گرفت.

تحقیقات اولیه کارآگاهان نشان می‌داد قاتل خود تیز کارگر است که به مواد مخدر شیشه اعتیاد دارد.

با شناسایی هویت قاتل اونیز بعنوان متهم به قتل تحت تعقیب پلیس  قرار گرفت.

پس از دو هفته زندکی مخفیانه سرانجام متهم فراری بازداشت شد.

تحقیقات پلیس در بازجویی از این متهم نشان می‌داد او وقربانیانش از مدتی قبل باهم دوست بودند و از شهرستان به کرج آمده  وبعنوان کارگر در خانه مجردی زندگی می کردند.

براساس اظهارات متهم سه مقتول زمانیکه او در حالت عادی نبوده فیلم سیاه تهیه کرده بودند وبعد از مدتی وقتی او ماجرا را متوجه شده بود هر سه را پشت سرهم به قتل رسانده است.

این گزارش حاکی است این اظهارات متهم درباره انگیزه قتل هایش  تنها ادعای او  به قتل های سریالی در زور آباد لست و صحت آن دقیقا مشخص نیست .

 

کدخبر: 868778 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟