قتل هولناک پیرمرد ضایعات فروش در مشهد / زنش وسط خیابان غش کرد!

به گزارش رکنا؛ حدود ساعت 2 بعدازظهر پنج شنبه گذشته، زن مسنی بر سر و صورت زنان و در حالی که جیغ می کشید از منزل مسکونی اش واقع در خیابان شهید عطاحسینی 13  خارج شد و از همسایگان کمک خواست. این زن که حدود 60 سال دارد با چهره ای وحشت زده و فریادهای دلخراش از قتل شوهر پیرش در منزل سخن گفت و سپس روی سنگفرش خیابان افتاد و غش کرد. در این هنگام تعدادی از اهالی محل و رهگذران که در اطراف او تجمع کرده بودند، سراسیمه خود را به منزل مورد اشاره پیرزن رساندند و با صحنه هولناکی روبه رو شدند. مرد 64 ساله ضایعات فروش با سروصورتی خون آلود کف اتاق افتاده بود و نفس نمی کشید.

دقایقی بعد با گزارش این حادثه وحشتناک به پلیس 110، در حالی کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی عازم محل وقوع حادثه شدند که امدادگران اورژانس نیز «ف- س» (زن 60 ساله) را به مرکز درمانی رساندند! طولی نکشید که با حضور قاضی ویژه قتل عمد در پیچ دوم تلگرد بررسی های قضایی آغاز و مشخص شد مرد ضایعات فروش بر اثر ضربات متعدد جسم سخت به ناحیه سر به قتل رسیده است.به همین دلیل تحقیقات قضایی رنگ جنایی گرفت و گروه ویژه ای از کارآگاهان به سرپرستی سروان اسماعیل عظیمی مقدم، واکاوی این جنایت را با راهنمایی های مقام قضایی آغاز کردند.

بررسی های پلیس بیانگر آن بود که زوج مسن از مدت ها قبل دچار اختلافات خانوادگی بودند به گونه ای که هرکدام از آن ها به طور جداگانه در یکی از طبقات منزل مسکونی زندگی می کردند و برادر پیرمرد هم به همین دلیل مدام به او سرمی زد، اما در روز حادثه برادر پیرمرد در حالی از منزل او خارج شده است که اختلافات خانوادگی بین زوج مسن برای فروش وانت پیکانی که با آن به جمع آوری ضایعات می پرداخت شدت گرفته بود! در همین حال همسر مقتول که در بیمارستان بستری شده بود درباره چگونگی ماجرا به قاضی «محمود عارفی راد» گفت: من بیرون از منزل بودم وقتی به خانه بازگشتم ناگهان با پیکر غرق در خون همسرم در طبقه پایین روبه رو شدم و جیغ زنان به داخل کوچه آمدم تا همسایگان را خبر کنم!تحقیقات بیشتر برای شناسایی عامل یا عاملان این جنایت وحشتناک با دستورات محرمانه قاضی «عارفی راد» همچنان ادامه دارد.

سید خلیل سجادپور

 

کدخبر: 855352 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟