عکس خانم بازیگر در کنار دوستش
حجم ویدیو: 30.65M | مدت زمان ویدیو: 00:04:11

به گزارش رکنا، اگر می خواهید بدانید دلیل توهین بهاره رهنما به مردم و مسخره کردن وضعیت اقتصادی مردم و زحماتی که می کشیم چه بوده است ویدیو زیر را ببینید.

چند روز پیش بهاره رهنما سفری به ترکیه داشته که قرار بوده نمایشی را اجرا کند که البته حمایت خوبی هم از او شده بود و بلیط های سانس های ارائه شده خیلی زود به فروش رفتند ولی در حاشیه این سفر بهاره رهنما درباره وضعیت مالی خوبش و اینکه مثل مردم بی دست و پا نیست صحبت کرد که جنجال های بسیار زیادی را به همراه داشت.

بهاره رهنما و دوستش

بهاره رهنما و ثروتی که هر بار آب می رود

بهاره رهنما در مصاحبه های مختلف درباره وضعیت مالی خود و همسرش حرف های متفاوتی می زند و یکبار به پولدار بودن خودش اعتراف می کند و بار دیگر وضعیت مالی خودش را خیلی عادی می داند. یکبار شوهرش را صاحب یک برند خیلی مشهور و پرفروش می داند و بار دیگر ادعا می کند که همسرش پول خاصی نداشته است. یکی از جنجالی ترین حاشیه های زندگی بهاره رهنما ازدواج با با فردی پولدار بود که حاشیه های زیادی داشت. ولی بهاره رهنما درباره وضعیت مالی حاجی صحبت عجیبی را در یک مصاحبه کرده است : بهاره رهنما در واکنش به اینکه می گویند به دلیل پولدار بودن حاجی با او ازدواج کرده است می گوید که موقع ازدواج از حاجی پولدارتر بوده و حاجی مشکلات مالی زیادی داشته است. البته بهاره رهنما در بخش دیگر صحبت هاش می گوید که کلا آدم پولداری نیست و از او پولدارتر در ایران زیاد است، التبه این صحبت را نمی توان درست یا غلط پنداشت چرا که قطعا هیچ کس ادعا نمی کند بهاره رهنما پولدارترین شخص ایران است چرا که افراد ثروتمند زیادی هستند ولی قطعا او درآمد بسیار زیادی از مجموعه کلینیک های زیبایی و تبلیغات اینستاگرامی اش دارد. بهاره رهنما یکی از بازیگران بسیار فعال در اینستاگرام است که تبلیغات بسیار زیادی در پیج خود انجام می دهد (هم برای برند های تجاری خودش و حاجی و هم برای سایرین) و انتظار می رود ثروت زیادی از اینستاگرام خود کسب کند.

بهاره رهنما

همه مردم بهاره رهنما را دوست دارند !

بهاره ادعا می کند که دشمن خاصی ندارد و اکثر مردم او را دوست دارند : شاید فکر کنید بهاره رهنما دشمنان زیادی دارد ولی از نظر او دشمن خاصی ندارد و فقط یکی دو همکارش با او دشمن هستند. البته بهاره رهنما قبلا عنوان کرده که افراد (مردمی) که بمن حمله می کنند و فحاشی می کنند اکثرا خانم هستند و این خشونت خانم ها به خانم هاست که در ایران رواج پیدا کرده و مختص من تنهاست نیست. او گفته در این زمینه کمپینی راه انداخته و می خواهد به زنان کمک کند تا بتوانند خشونت خود نسبت به زنان دیگر را کنترل کنند. وی ادامه می دهد در میان بازیگران خانم دشمنی ندارم و همه پشتیبان من هستند. جالب است که سحر قریشی هم همین ادعا را می کند که برخی بازیگران در جلسات فیلم ها شرط می کنند که سحر قریشی نباید باشد.

بهاره رهنما

منبع: بهاره رهنما

کدخبر: 740094 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟