عکس شاهرخ استخری با بلاگر های اینستاگرام + عکس

شاهرخ استخری بازیگر مطرح و خوشتیپ ایرانی است که حالا بیشتر شاهرخ استخری را در فضای مجازی می بینیم تا سینما و تلویزیون. همسر شاهرخ استخری سپیده بزمی پور است که دیگر از بلاگر های شاخ اینستاگرام شده و روزانه پست و استوری های زیادی را به اشتراک می گذارد. شاهرخ استخری و همسرش بسیار زیاد اهل گشت و گذار و عکاسی از لحظاتشان هستند. حال در این بین نیلوفر استخری خواهر شاهرخ استخری هم به لطف برادر بازیگرش معروف شد و حالا او هم از بلاگر های اینستایی است.

شاهرخ استخری

به تازگی نیلوفر استخری تصویری دسته جمعی همراه با خانواده برادرش و ملینا تاج میکاپ آرتیست معروف ایرانی و همسرش منتشر کرد و از ان جایی که این جمع هر کدام به نوعی شهرت داشتند با نظرات خوب کاربران نیز همراه شد.

شاهرخ خان استخری آن وقت ها که هنوز ثروتمند و شاخ نشده بود بر این عقیده بود که تصاویر همسرشان خانم سپیده بزمی پور را در ملا عام و فضای مجازی پخش نکنند اما ظاهرا با رونق گرفتن درآمد های نجومی اینستایی خیلی از بازیگران حجابشان شُل شد خیلی ها هم تغییر نظر دادند.

شاهرخ استخری

آقای استخری از دسته هنرمندانی بود که اگر نگاهی به گذشته اش بی اندازید اختلاف 180 درجه ای را به راحتی متوجه می شوید. استخری و رهنما از بازیگرانی هستند که دیگر دادِ کاربران را درآورده اند و لحظه ای از خود و یا خانواده شان پست و استوری می گذارند.

شاهرخ استخری (1)

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

منبع: شایانیوز

کدخبر: 737755 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟