برادر مهران غفوریان به نفیسه روشن تاخت!

نفیسه روشن بازیگری است که کم حاشیه ندارد. نفیسه روشن 2 برادر کوچکتر از خود دارد. نفیسه روشن عاشق اتومبیلرانی است. به تازگی نفیسه روشن عازم کربلا شده بود. نفیسه روشن به مردم ایران توهین کرد.

به گزارش رکنا، نفیسه روشن بازیگر نه چندان دوست داشتنی تلویزیون است که قبلا محبوبیت خوبی در میان مردم داشت اما به مرور با فعالیت در اینستاگرام هر روز بی ادب و تند تر از پیشش شد.

خانم بازیگر چند روزی می شود که نُقل حواشی و خبرها شده است. وی که به همراه شهرزاد کمالزاده به سفر کربلا رفته بود حالا به تازگی برگشته و پشت سر هم استوری می گذراد. به اعتقاد بسیاری از کاربران کربلا رفتن این بازیگر تنها برای خودنمایی بوده است و به همین دلیل هم مورد هجوم نظرات بد کاربران قرار گرفت. البته نفیسه هم با توهین به مردم از خجالت آن ها درآمد. جالب اینجاست که همسفر او ینی شهرزاد کمالزاده که یک بازیگر است هیچ حاشیه و جنجالی نداشت اما نفیسه خانم چند روزی می شود که فضای مجازی را ترکانده است.

اما در این میان مهدی غفوریان برادر مهران غفوریان صدایش درآمد و در مقابل توهین و خودنمایی نفیسه صحبت هایی کرد.

نفیسه روشن

به گفته تعدادی از کاربران بهاره رهنما هم به دلیل رفتار هایی که دارد از سوی کاربران نظرات منفی زیادی دریافت می کند اما هیچگاه توهینی به مردم و یا دنبال کنندگانش نکرده است. اما نفیسه روشن برای چندمین بار در مقابل واکنش مردم به ادا و اطفار هایش صحبت هایی تند داشته است.

نفیسه در اربعین شوهر پیدا کرد؟

جالب اینجاست این سفر نفیسه در روز اربعین بهانه ای بوده تا خانم بازیگر به عشقشان برسند و از وقتی که برگشته دائما در حال انتشار استوری های عاشقانه برای شوهر جدیدیش است که هنوز هم از او رونمایی نکرده!

و اما در ادامه استوری های توهین آمیز این بازیگر زن نسبت به مردم را مشاهده می کنید.

نفیسه روشن

دنیای بازیگری نفیسه روشن

شروع فعالیت تلویزیونی او را می توان بازی در سریال ” روزهای بیادماندنی ” به کارگردانی همایون شهنواز در تابستان 1382 دانست .اشتغال به تحصیل در مقطع لیسانس علت اصلی کم کاری وی در این سالها بود ، اما پس از پایان تحصیلات دانشگاهی خود ، دامنه فعالیتش را گسترش داد. در پائیز سال 1382 در سریال “بچه های خیابان ” به کارگردانی همایون اسعدیان ایفای نقش کرد که این تجربه را یکی از بیادماندنی ترین کارهایش می داند .پس از آن در پائیز 1383 ، پیشنهاد کیانوش عیاری برای حضور در سریال ” روزگار غریب ” را پذیرفت و به گروه عیاری پیوست تا برگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیفزاید.

منبع: شایانیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و تنها جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 727499 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟