سکانسی از سریال پدر با بازی ریحانه پارسا
حجم ویدیو: 3.73M | مدت زمان ویدیو: 00:00:30

ریحانه پارسا بازیگر ایرانی بود که با سریال "پدر" شناخته شد. بازی ریحانه پارسا در این سریال دریچه امید را برای آینده هنری اش گشود اما ریحانه پارسا نتوانست روی هنر متمرکز شود. درنهایت ریحانه پارسا با مهاجرت از ایران سرنوشت جالبی را برای خود رقم نزد. آنچه در اینستاگرام ریحانه پارسا از خودش منتشر می کند گواهی بر این ادعاست.

ریحانه پارسا در ترکیه است

ریحانه پارسا دختر 23 ساله ایرانی است که روزهایی در سینما و تلویزیون این کشور فعالیت داشت و بازیگر بود. اما پس از کمی شهرت خیلی سریع و ناگهانی از کشور خارج شد و دیگر نیامد. ریحانه پارسا این روز ها در ترکیه به سر می برد.

ریحانه بخش زیادی از فعالیت روزهای اخیرش را به عکس گرفتن با ژست های منشوری و بدنمایی برای جذب فالوور اختصاص داده و سعی می کند از این طرق درآمد کسب کند.

خاطره بازی ریحانه پارسا

البته ریحانه پارسا در اینستاگرام هر روز به دنبال دوست پسر تازه است و بعد از اینکه مدتی با پویان مختاری و تتلو بود حالا به سراغ چهره های می رود که شهرت چندانی ندارند و البته این شائبه نیز مطرح است ریحانه از طریق این دوستی ها و مطرح کردن این افراد کمتر شناخته شده از آن ها پول می گیرد و درآمد خوبی هم از این طریق به دست آورده.

اما شاید در روزهای اخیر متفاوت ترین پست ریحانه پارسا خاطره بازی او با شرط ضمن عقدش بود. ریحانه یا بهتر بگوییم دیوا پارسا با انتشار سکانسی از سریال پدر نوشت:

یادش بخیر این سکانسو فک کنم ۱۰ بار تمرین کردم تا خندم نگیره... قشنگ بود.

ریحانه ای که می خواست مدل شود اما دیوانه شد!

ریحانه پارسا در ترکیه هم یک روز افسرده شد و روز دیگر رانندگی و جنون سرعت او را گرفت. حالا چند وقتی می شود که تصاویری جدید از خود رونمایی کرده است که در این عکس ها او با ظاهری کاملا متفاوت تر از قبلش می باشد. ریحانه در این تصاویر با ژست و لباس هایی ژورنالی است که نشان می دهد گویا خانم بازیگر پا به دنیای مد و مدلینگی گذاشته است.

پارسا

به نظر می رسد فعالیت ریحانه پارسا در عرصه مدلینک هم چند صباحی بیشتر به طول نکشد و هر آنچه هست ریحانه دچار مشکل روحی روانی است شاید بهترین کلمه برای توصیف او «دیوانه پارسا» باشد.

منبع: شایا نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 725837 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟