شاهرخ استخری کیست؟

شاهرخ استخری با سریال دلنوازان و فاصله ها بسیار مشهور شد. خانواده شاهرخ استخری بسیار از طریق اینستاگرام معروف شده اند. همین موضوع باعش شده که حواشی پیرامون خانواده شاهرخ استخری هم زیاد باشد. امین فردین علیه شاهرخ استخری و همسرش افشاگری کرد. در ادامه جزئیات افشاگری علیه شاهرخ استخری و همسرش را بخوانید.

این روزها سلبریتی ها روز به روز بیشتر در فضای مجازی خودشان را با رفتارها و استایل های مختلف مطرح می کنند و بسیاری از آنها از طریق جذب فالوور بیکار نمانده و تبلیغاتی با رقم های خیلی نجومی دریافت می کنند.

اما هیچ کسی نمی تواند بگوید که این اقدام آنها جرم یا اشتباه است و به هرحال زندگی خصوصی یا استایل خودشان را برای دیگران به نمایش گذاشتن تنها به خود فرد مربوط است و بس.

در این میان فردی به نام امین فردین این روزها با هدف بسیار پر ابهام دست به افشاگری علیه سلبریتی ها می زند و زندگی خصوصی و اجتماعی آنها را با الفاظ خاصی به تاراج می گذارد.

او این بار به سراغ خانواده استخری ها رفت و حرفهایی را که هیچ مدرکی و سندی هم دال بر صحت آنها وجود ندارد مطرح کرد.

میدان جنگ سلبریتی ها

این رفتارهای امین فردین مشخص نیست که با چه هدفی صورت می گیرد اما به تازگی خبرهای رسیده حاکی از آن است که سلبریتی هایی که با هم دچار مشاجره و بحث می شوند اطلاعات خصوصی فرد مورد نظر را برای امین فردین می فرستند و به نحوی با افشاگری های او احساس انتقام می کنند.

این بازار داغ و کثیفی است که این فرد در اینستاگرام و یوتوب به راه انداخته و قطعا با این رفتارها عده ای را به خواسته هایشان می رساند.

امین فردین کیست؟

دو سال پیش در یوتویوب ویدئوهایی با محتوای افشاگرانه درمورد برخی مسئولان، خبرنگاران و هنرمندان منتشر می شد که رفته رفته باعث شهرت این کانال یوتویوبی شد.

این کانال در اولین اقدام برای شهرت مافیای موسیقی را هدف قرار داد و شهرتی دوچندان را نصیب خود کرد.

مدیر اصلی این کانال کسی نبود جز امین فردین که خود در خارج از کشور زندگی می کند.

امین فردین پس از دریافت اقامت در آلمان فعالیت های خود در زمینه افشاگری را آغاز کزد.

او اطلاعات راست یا دروغی که برای ساخت برنامه های افشاگرانه خود نیاز دارد را از افراد نزدیک سلبریتی ها و هنرمندان جمع آوری می کند.

اما می توان به جرات گفت که بسیاری از این حرفها با سوء نیت زده می شود و مدارکی برای صحت این حرفها موجود نیست.

امین فردین گاهی در برنامه های خود عکس هایی از گذشته افراد را به عنوان سند نمایش می دهد که به هیچ عنوان شباهتی با خود فرد ندارد.

امین فردین در برنامه جدیدش شاهرخ استخری و سپیده بزمی پور را مورد هدف قرار داد.

این زوج هنرمند این روزها در فضای مجازی بسیار مطرح هستند و خانواده استخری ها طرفداران زیادی دارند.

این زوج بازیگر -بلاگر می توانست بهترین سوژه برای امین فردین باشند تا برنامه ای جنجالی بسازد.

ریزبینی در زندگی خصوصی

امین فردین ابتدا در برنامه خود به نوع رفتارهای این زوج در لایو با کودکانشان و نمایش دادن آنها برای جذب فالوور پرداخت و حرکت ها آنها را برای درآمد زایی زشت و ناپسند دانست اما می توان به این موضوع به گونه ای دیگر نگاه کرد و گفت زندگی هر شخصی به خودش مربوط است و نمایش زندگی خصوصی و خانواده نمی تواند جرم باشد.

او در قسمتی از برنامه شایعاتی را درباره ازدواج قبلی سپیده بزمی پور مطرح کرد که به عنوان سند و مدرک عکسی بسیار قدیمی از او به نمایش گذاشت که هیچ شباهتی به بزمی پور نداشت اما نباید فراموش کرد که گذشته هر فردی به خودش مربوط است و نباید از آن سو استفاده شود.

امین فردین

امین فردین در ادامه به صحبتهایی پرداخت که این زوج در لایوهایشان با خانواده هایشان انجام داده اند و از بین این حرف ها به نکاتی ریز پرداخته بود تا نشان دهد حرفها و عمل آنها یکی نیست اما نمی دانست که این نکات ریز برای بیننده نه تنها جذابیتی ندارد بلکه برنامه او را بسیار پوچ نشان می دهد.

امین فردین در قسمتی دیگر از برنامه به منابع درآمد این زوج که از چه راه هایی است اشاره کرد و مبلغ تبلیغات در پیج سپیده بزمی پور را به گونه ای مطرح کرد که انگار شغل او کلاهبرداری است. اما هیچ اشاره ای به این موضوع نداشت که شاهرخ استخری دارای چند شعبه گالری طلاست و منبع درآمد اصلی خانواده او از این راه است.

این آقای افشاگر تهمت های بسیار زشت و زننده ای را بدون مدرک را به سپیده بزمی پور زد و باز هم به عنوان مدرک عکسهایی پر ابهام را به بیننده نشان داد.

در آخر برنامه هم به گونه ای صحبت کرد که انگار انتقام سختی از این زوج توانسته از طریق برنامه اش بگیرد و دست آنها را برای فالوورهایشان رو کرده است.

اما اگر افراد کمی به عقل خود رجوع کنند می بینند که پشت همه این برنامه ها سیاست هایی کثیف نهفته است که تنها هدفشان بازی با افکار عمومی و رسیدن به خواسته های نامعلوم شان است.

برنامه هایی که از پست ها و استوری های خود سلبریتی ها و مسئولان برای افشاگری از آنها استفاده می کند جز پوچ بودن چیزی برای ارائه ندارد.

منبع : وقت صبح

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 718799 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟