داستان عجیب احمق ترین دزدان تهران + عکس

به گزارش رکنا، ماموران پلیس که در محل سرقت در حال تحقیق بودند با دیدن دزدان بدشانس آن ها را بازداشت کردند.

زورگیران خشن

چندی قبل مرد 50 ساله که راننده یک آژانس است در تماس با پلیس از گرفتار شدن در دام زورگیران خشن که در نقش مسافر اقدام به سرقت خودرویش کرده بودند خبر داد.

این مرد با حضور در اداره پلیس ادعا کرد که چهار جوان در نقش مسافر در جلوی آژانس سوار بر خودرویم شدند و به سمت شهرری در حال حرکت بودم که ناگهان پسر جوانی که در صندلی جلو بود در نزدیکی میدان نماز خواست در کنار خیابان توقف کنم و می گفت که حالش بد است.

پس از این که خودرو در کنار خیابان توقف کرد پسر جوان سوئیچ خودرو را برداشت و یکی دیگر از دزدان دستش را دور گردنم انداخت و مرا به صندلی عقب کشاند و یکی دیگر از آن ها با مشت ضربات محکمی به شکمم زد و ادعا کرد اگر مقاومت کنم مرا با چاقویی که در دست دارد خواهد کشت.

راننده آژانس گفت: دزدان خشن که قمه و چاقو داشتند مرا داخل خودرو نگه داشتند و یکی از دزدان پشت فرمان نشست و خودرو شروع به حرکت کرد تا این که پس از 10 دقیقه در اتوبان آزادگان نرسیده به فداییان اسلام در حالی که خودرو در حال حرکت بود مرا از ماشین به بیرون پرت کردند و پا به فرار گذاشتند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران پلیس تهران برای دستگیری این زورگیران خشن وارد عمل شدند و خیلی زود مشخص شد که دزدان در سناریوی مشابه دیگری یک خودروی دیگر را از پسر جوانی که با خودرویش مسافرکشی می کرد به سرقت برده اند.

بازگشت دزدان به محل سرقت

تجسس های پلیسی ادامه داشت که ماموران در جریان سرقت از یک خانه در منطقه فشم قرار گرفتند که خیلی زود تیمی از ماموران کلانتری برای تحقیقات فنی وارد عمل شدند.

تجسس های پلیسی نشان از آن داشت که دزدان با یک خودروی سرقتی پای در محل سرقت گذاشته است و پس از غیرفعال کردن دوربین ها و سیستم دزدگیر خانه دست به سرقت زده است و گاوصندوق داخل خانه را نیز به سرقت برده اند.

تحقیقات پلیس نشان از آن داشت که دزدان با همان خودرویی که زورگیران خشن از پسر جوان به سرقت برده اند پای در صحنه دزدی از خانه گذاشته اند.

تجسس ها ادامه داشت که ماموران پی بردند دزدان بار دیگر به محل سرقت بازگشته و قصد ورود به خانه را دارند که در همین صحنه ماموران وارد عمل شده و دزدان خشن را دستگیر کردند.

ماموران در بازجویی از متهمان پی بردند که دزدان پس از سرقت گاوصندوق از خانه خارج شده اند ولی پس از اینکه گاوصندوق را تخریب کرده اند و به جز چند برگ سند و مدرک چیزی به دست نیاورده اند برای سرقت دیگر اموال داخل خانه به محل سرقت بازگشته اند که دستگیر شدند.

دزد افغان در تهران

اوایل شهریور امسال بود که ماموران پلیس تهران در جریان گوشی قاپی های 2 جوان در خیابان جمهوری، کارگر، اسکندری و نواب قرار گرفتند و تیمی از پلیس ماموریت پیدا کرد تا رد این دزدان را بزند.

ماموران در گام نخست تحقیقات میدانی را در دستور کار خود قرار دادند و در بررسی دوربین های مداربسته پی بردند که 2 جوان سوار بر موتور هوندا قرمز رنگ دست به گوشی قاپی در خیابان های مرکزی پایتخت می زنند.

تجسس های پلیسی ادامه داشت که ماموران با توجه به تصاویر به دست آمده پی بردند این 2 سارق حرفه ای اهل کشور افغانستان هستند و در ادامه مشخص شد فرید و قیصر عامل این دزدی ها هستند.

بدین ترتیب ردیابی ها برای شناسایی مخفیگاه این 2 سارق حرفه ای ادامه داشت تا اینکه دزدان سوار بر موتور قرمزرنگ در خیابان جمهوری مشاهده شدند و ماموران در یک تعقیب و گریز پلیسی موفق به دستگیری فرید شدند اما قیصر در این سناریو توانست فرار کند.

فرید همان ابتدا به گوشی قاپی ها با همدستی دوستش قیصر اعتراف کرد و ماموران با اطلاعات به دست آمده توانستند مخفیگاه قیصر را ردزنی کنند و در یک عملیات غافلگیرانه این سارق جوان نیز دستگیر شد و در بازرسی از خانه دو متهم، گوشی های سرقتی زیادی به دست آمد.

سارق افغان

فرید 18 ساله که یک ماه است از زندان آزاده شده ادعا می کند از روی اجبار دست به سرقت زده ولی خودش نمی داند اجبار برای چه بوده و پشیمان است.

سابقه داری؟

بله، یک سال قبل دستگیر شدم و یک ماه قبل از زندان آزاد شدم.

یعنی پس از آزادی دوباره شروع به سرقت کردی؟

بله.

جرم قبلی چه بود؟

گوشی قاپی کرده بودم.

چرا دوباره دزدی کردی؟

مجبور بودم.

اجبار برای چه؟

نمی‌دانم، پشیمانم.

هر گوشی را به چه قیمت می فروختی؟

200 تا یک میلیون تومان.

فکر می کردی دستگیر شوی؟

نه.

چطور فکر نمی کردی وقتی یک سال در زندان بودی؟

نمی دانم، پشیمانم.

آزاد شدی دوباره دزدی می کنی؟

نه، دیگر دزدی نمی کنم و سرکار می روم و خلاف نمی کنم.

حرف آخر؟

پشیمانم.

بنا بر این گزارش، دزدان برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس قرار دارند و تجسس های فنی برای شناسایی دیگر جرایم متهمان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 507754 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟