به گزارش رکنا، چندی قبل مردی با حضور در پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران از گرفتار شدن در دام کلاهبرداری زن جوانی خبر داد و به این ترتیب تحقیقات از این مرد آغاز شد.

مرد جوان به ماموران گفت: از طریق سایت های فروش اینترنتی قصد فروش مقداری طلا را داشتم و پس از درج آن در سایت های فروش، زن جوانی با من تماس گرفت و پس از توافق بر سر قیمت طلاها، قرار شد که مبلغ طلاها را به حسابی که اعلام کردم واریز کند. وی افزود: قرار شد پس از واریز پول، طلاها را توسط پیک موتوری که خودش می فرستد به دستشان برسانم.

این مرد ادامه داد: پس از مدتی زن جوان با من تماس گرفت و ادعا کرد پول طلاها را به حسابم انتقال داده و تصویر رسید بانکی را برایم ارسال کرد و پس از مدت زمان کوتاهی زنگ منزل به صدا در آمد و راننده پیک موتوری که از سوی زن جوان آمده بود طلاها را از من گرفت و بعد از این که طلاها را به مرد جوان دادم حساب بانکی ام را بررسی کردم و متوجه شدم هیچ پولی به حسابم واریز نشده است.

ماموران در تحقیقات پلیسی پی بردند که طعمه دیگری به همین شیوه در دام زن جوان گرفتار شده است که تجسس های فنی در این زمینه آغاز شد.

کارآگاهان در تحقیقات پلیسی شماره تلفنی را که با مال باختگان تماس می گرفت مورد بررسی قرار دادند که مشخص شد این شماره مربوط به یک فرد افغانی است و گوشی تلفن همراه در اختیار یک زن جوان در منطقه تهران پارس است.

ماموران مخفیگاه زن جوان را در تهران پارش شناسایی کردند و در یک عملیات غافلگیرانه وارد خانه شدند و زن جوان را دستگیر کردند.

زن جوان ابتدا خود را بی گناه می دانست اما وقتی تصویر رسید بانکی جعلی در گوشی تلفن همراهش مشاهده شد به ناچار لب به سخن باز کرد و به ماموران گفت: با همدستی شوهرم طعمه هایمان را در سایت های فروش شناسایی می کردیم و سپس در یک معامله صوری با قبض واریزی جعلی، دست به کلاهبرداری می زدیم.

به این ترتیب ماموران در یک عملیات دیگر همسر این زن را دستگیر کردند و در تحقیقات پلیسی 12 طعمه دیگر این زوج جوان شناسایی شدند.

بنا بر این گزارش، ارزش کلاهبرداری های زوج جوان 80 میلیون تومان است و تحقیقات از سوی این زوج فریبکار در پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 505609 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟