پسر مهربان نازی آباد تهران زنده زنده به آتش کشیده شد + عکس

به گزارش رکنا، او دیروز پای میز محاکمه ایستاد و ادعا کرد قصد کشتن پسرش را نداشته است.

مرتضی ۶۰ ساله که معتاد بود تابستان ۹۷ پس از درگیری با همسر و پسر 40ساله اش به نام حجت وی را در خانه‌اش در نازی آباد به آتش کشید .

پیکر نیمه جان حجت به بیمارستان منتقل شد و ساعتی بعد به دلیل شدت سوختگی جان سپرد . پلیس با این اتفاق تلخ مرتضی را بازداشت کرد.

در دادگاه

مرتضی دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای این جلسه نماینده دادستان کیفرخواست را خواند . سپس پسر نوجوان مقتول در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: چند ماه دیگر ۱۸ سالم تمام می شود و به سن قانونی می رسم. من اعلام گذشت می کنم و تقاضای دیه دارم .

سپس مرتضی روبه روی قضات ایستاد ودر تشریح جزئیات ماجرا گفت : من از سال ها قبل وقتی که بسیار جوان بودم به دام اعتیاد افتادم .چند بار همسر و پسرم مرا به کمپ ترک اعتیاد بردند اما نتوانستم مواد را کنار بگذارم .من از همسر و پسرم خواسته بودم دست از سرم بردارند اما آن ها رهایم نمی کردند. پسرم مدتی بود با خانواده‌اش اختلاف داشت و خانه اش را ترک کرده و به خانه ما آمده بود . از وقتی حجت به خانه‌مان آمده بود به من فشار می‌آورد تا اعتیادم را کنار بگذارم . مدتی قبل از این ماجرا پسرم با همدستی مادرش مرا به زور سوار خودرو کرد تا به کمپ ترک اعتیاد ببرد اما من در بین راه فرار کردم و حجت مرا گرفت و به شدت کتکم زد .من مدتی طولانی در کمپ بستری بودم اما وقتی بیرون آمدم دوباره مواد را شروع کردم.

وی ادامه داد: آخرین بار پسرم سراغم آمد و مرا تهدید کرد. او می گفت با اعتیادم زندگی خودم و آن ها را سیاه کردم و باید هر طور شده مواد را ترک کنم . من که از برخوردهای بد پسر و همسرم عصبانی شده بودم گالن بنزینی را که در زیرزمین داشتیم بیرون آوردم و روی فرش ریختم . پارچه ای را آتش زدم و قصد ترساندن حجت و همسرم را داشتم اما چون بنزین به همه جا سرایت کرده بود خانه شعله ور شد و پسرم در آتش سوخت.ما او را به بیمارستان رساندیم اما کار از کار گذشته بود .

مرتضی در حالی که سرش را پایین انداخته بود، گفت :باور کنید من پسرم را دوست داشتم و هرگز نمی خواستم او را بکشم. بعد از مرگ پسرم همسرم هم از من جدا شد و مرا رها کرد. من حالا تنها مانده ام و از قضات دادگاه تقاضای کمک دارم.

در پایان جلسه، قضات با توجه به این که پسر قربانی هنوز به سن قانونی نرسیده است و حکم رشد ندارد جلسه را به چند ماه بعد موکول کردند .

قرار شد با پایان ۱۸ سالگی پسر قربانی، وی بار دیگر در دادگاه حاضر شود و درخواست اش را مطرح کند تا قضات درباره این پرونده حکم صادر کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 505605 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟