زنم به خاطر مهریه مرا به زندان تهران انداخت و خودش صیغه یک مرد شد ! + عکس

به گزارش گروه آرشیو رکنا، رسول ۵۳ ساله که هشت سابقه درگیری در پرونده اش دارد پنجم دی ماه  در حالی که چند ماه از جدایی از همسرش به نام فاطمه گذشته بودوی را در فروشگاه پوشاک با ضربات متعدد چاقو کشت و همانجا از سوی شاهدان بازداشت.

این مرد در بازجویی‌ها به قتل Murder همسر سابقش اعتراف کرد و به بازسازی صحنه جرم Crime پرداخت .وی در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

در این جلسه پدر و مادر قربانی برای داماد سابقشان حکم قصاص خواستند.پدر قربانی که نابیناست به قضات دادگاه گفت: این مرد در 20 سال زندگی مشترک با دخترم همیشه او را اذیت می کرد. به همین خاطر حاضرم تنها خانه ام را بفروشم تا تفاضل دیه را بدهم و این مرد اعدام execution شود.

سپس پسر ۱۷ ساله مقتول رو به روی قضات ایستاد. وی که دست‌هایش به شدت می لرزید و به سختی صحبت می کرد گفت: برای پدرم تقاضای قصاص دارند دختر قربانی نیز برای علی حکم اعدام خواست.

وقتی متهم که آثار کبودی زیر چشمانش نمایان بود در جایگاه ویژه ایستاد گفت: من و فاطمه عاشق یکدیگر بودیم که باهم ازدواج کردیم .دو سال اول زندگی خوب و آرامی داشتیم اما بعد از مدتی اختلاف‌های مان شروع شد .من با برادر زنم مشکل داشتم و همین موضوع باعث شدت گرفتن اختلاف های من و فاطمه شده بود.

وی ادامه داد: مسافرکشی می‌کردم و زندگی ام را می گذراندم امابعد از چند سال به خاطر درگیری با همسرم و حرف های او یک مغازه سمساری گرفتم و در آنجا مشغول به کار شدند ولی همسرم هر بار بهانه ای می آورد. تا اینکه او مهریه اش را خواست ومن را به خاطر مهریه و نفقه به زندان Prison انداخت. چند بار از او خواستم تا رضایت دهد و از زندان آزاد شوم. من قول داده بودم اگر آزاد شوم گذشته ام را جبران می کنم اما فاطمه قبول نمی کرد. تا اینکه او غیابی از من جدا شد و حضانت دختر و پسرم را هم به عهده گرفت. من اما بعد از آزادی از زندان به خاطر دختر و پسرم بارها از او خواستم تا سر زندگی برگردد اما قبول نمی‌کرد.

این متهم گفت: همسرم در یک فروشگاه پوشاک مشغول به کار بود. یک بار مقابل فروشگاه رفتم تا با او صحبت کنم اما همسرم دزدگیر مغازه را به صدا درآورد و همه اهالی محل به مغازه رفتند و من هم از ترس فرار Escape کردم .اما مدتی بعد وقتی فهمیدم او به عقد موقت یک مرد درآمده است صبح زود به مغازه اش رفتم. فاطمه بار دیگر می خواست دزدگیر مغازه را به صدا درآورد اما این بار دزدگیر خراب بود. من سعی کردم با او صحبت کنم اما قبول نکرد به همین خاطر چند ضربه چاقو به او زدم ولی ضربه ها کشنده نبود.

با ادعای این مرد قضات دادگاه فیلم دوربین مدار بسته فروشگاه را نمایش دادند. در فیلم مشاهده می‌شد علی با ضربات متعدد چاقو همسر سابقش را کشته بود. متهم بعد از دیدن این فیلم گفت: من چیز زیادی از ماجرا به خاطر ندارم اما باور کنید من همسرم را دوست داشتم و نمی خواستم او را بکشم.

سپس علی در پاسخ به سوال قضات دادگاه در مورد علت کبودی زیر چشمانش گفت: دو روز پیش با چند نفر از هم بندی های دعوا کردم. آنها دوازده نفری به سرم ریختند و مرا به شدت کتک زدند و کبودی زیر چشم به خاطر همین درگیری است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 502364 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟