دستگیری خانم آرایشگر که مدل زنده خانم در خیابان بابل به نمایش گذاشت+ عکس جنجالی

به گزارش رکنا، داستان این جنجال از آنجا شروع شد که یک آرایشگاه زنانه در بابل با نصب بنری در یکی از خیابان های شهر و نشاندن خانم جوانی جلوی این بنر ، از وی عکس گرفته و به عنوان تبلیغ در فضای مجازی انتشار داد.

این عکس با سرعت برق و باد در فضای مجازی چرخید و باعث انتقاد مسئولان شهرستان شد.

دفتر امام جمعه بابل در پی انتشار این عکس و اظهار نظرهایی که در فضای مجازی پیرامون آن شده بود با انتشار بیانیه ای واکنش نشان داد و آن را ' خودنمایی یک زن و تبلیغ با هدف جا انداختن در تبلیغات با استفاده ابرازی از یک زن ' برشمرد.

در این بیانیه از عکس انتشار یافته با عنوان ' تبلیغ بیلبورد حاشیه ساز در بابل ' یاد و نوشته شده است: خبری شوکه‌کننده و تلخ از حرکت ضداخلاقی مبنی بر خودنمایی یک زن در کنار بیلبورد تبلیغاتی در فضای مجازی منتشر شد و بینندگان را با تعجب مواجه کرد. این سبک تبلیغ و حرکت صورت گرفته در نوع خود بی‌سابقه بوده و احتمالا انجام‌دهندگان این امر در صدد محک زدن افکار جامعه برای جا انداختن این سبک تبلیغی جدید با استفاده ابرازی از یک زن به ‌عنوان عنصری برای خودنمایی و جلب توجه بیشتر بودند.

همچنین روابط عمومی شهرداری بابل با انتشار مطلبی در فضای مجازی، نصب بنر روی بیلبورد شهر را ' غیر قانونی و بدون کسب مجوز ' توصیف کرد و ان را ' یک حرکت ضد اخلاقی و ضد ارزشی ' نامید.

فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان بابل نیز در پی انتشار این عکس گفت: هر چند این اتفاق در حدود 30 ثانیه رخ داده است ، ولی زمان آن مهم نیست بلکه نفس این عمل کاری ناپسند بوده است و آرایشگر بازداشت و آرایشگاه آن هم پلمپ شد.

قربانعلی ولیزاده بورا افزود : نصب این بنر هم کار غیر قانونی و بدون مجوز بوده است و در کمترین زمان ممکن با هماهنگی های به عمل آمده توسط نیروی انتظامی و مراجع قضایی صاحب آرایشگاه فراخوانده شده و بنر جمع آوری شد.

وی گفت: با بررسی دقیق صورت گرفته مشخص شد که تخلفی در این زمینه صورت گرفته است اما اینکه تبلیغات زنده یک خانم بر روی داربست برای یک روز انجام شده باشد، رخ نداده است.

وی با بیان اینکه برخورد قانونی با متخلفان در این زمینه صورت گرفته است؛ افزود: لغو پروانه محل کسب شرکت تبلیغاتی و آرایشگاه زنانه صادر شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 471323 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟