سارقی سنگین‌ وزن که با همدستی برادر و یکی از دوستانش باند سرقت Stealing تشکیل داده بود، وقتی خودش را در محاصره پلیس Police دید با دو قبضه چاقو، دو مأمور را مجروح کرد، اما با شلیک گلوله به کام مرگ رفت.

به گزارش خبرنگار ما، ساعت ۱۹:۲۰ شامگاه یک‌شنبه ششم آبان‌ماه، بازپرس ویژه قتل Murder دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران پلیس از تیراندازی مرگبار مأموران به دو سارق مسلح باخبر و همراه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی راهی محل شدند. تیم جنایی در محل حادثه Incident که حوالی پل Bridge جناح در نزدیکی میدان آزادی Freedom بود با جسد مرد سنگین‌وزنی روبه‌رو شدند که با اصابت گلوله پلیس کشته شده بود. یکی از مأموران درباره حادثه گفت: لحظاتی قبل همراه همکارم در حال گشت‌زنی بودیم که به موتورسیکلتی با سه سرنشین که پلاک آن مخدوش شده بود، مشکوک شدیم و دستور ایست دادیم. راننده موتورسیکلت با دیدن ما بر سرعتش افزود و اقدام به فرار Escape کرد که تعقیب و گریز ما آغاز شد. پس از طی مسافتی موتورسیکلت به نرده‌های وسط بزرگراه برخورد کرد و سرنشینانش زمین خوردند.

بلافاصله با تیراندازی هوایی دستور ایست دادیم که یکی از آن‌ها از روی نرده آهنی پرید و به طرف منطقه طرشت گریخت. پس از این، دو سرنشین سنگین‌وزن موتورسیکلت اقدام به فرار کردند. آن‌ها قصد داشتند از روی نرده به آن طرف خیابان بروند که دوباره دستور ایست دادیم و شلیک هوایی کردیم، اما آن‌ها توجهی نکردند که پای یکی از آن‌ها را هدف قرار دادیم و او زخمی شد و از روی نرده‌ها به زمین افتاد. بلافاصله به طرف مرد زخمی و همدستش که قصد فرار داشت رفتیم که همدستش با دو چاقو به من و همکارم حمله و ما را از ناحیه دست و کتف زخمی کرد.

همکارم با او درگیر شد و قصد داشت او را خلع سلاح کند که متهم دوباره به همکارم حمله کرد. در این لحظه من دوباره با به کار‌گیری قانون Law استفاده از سلاح شلیک کردم که تیری به او برخورد کرد و به کام مرگ رفت. سپس مرد زخمی را به بیمارستان منتقل کردیم و موضوع را به کارآگاهان جنایی اطلاع دادیم.

تیم جنایی در ادامه برای تحقیقات راهی بیمارستان شدند و در آنجا دریافتند که مرد زخمی و مرد فوت شده برادر هستند و هر دو از سارقان سابقه‌دارند که مدتی است از شهرستان برای سرقت موبایل و کیف‌قاپی به تهران آمده‌اند.

متهم زخمی در بازجویی‌های ابتدایی گفت: من و برادرم هر دو سابقه‌داریم و اهل یکی از شهرستان‌های غربی کشور هستیم. از آنجایی که در شهر خودمان خیلی زود شناسایی و دستگیر می‌شدیم، مدتی قبل تصمیم گرفتیم همراه یکی از دوستانمان برای سرقت به تهران بیاییم. در این مدت، ما سه نفری در کرج و تهران شروع به سرقت موبایل و کیف‌قاپی می‌کردیم و حدود ۱۷ مورد موبایل‌قاپی کردیم تا اینکه امروز مأموران به ما مشکوک شدند و این حادثه رخ داد. همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه، مأموران در تلاشند تا همدست فراری سارقان را دستگیر کنند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 431728 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟