این جنایت Crime در سال 94 به‌دنبال کشف جسد زن جوانی که کنار خیابان رها شده‌ بود شروع شد.

خیلی زود جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و در جریان تحقیق پلیس Police متوجه شد این زن با مردان زیادی رابطه داشته و از این طریق امرار معاش می‌کرده است.این زن جوان که زیبا نام داشت از سوی خانواده‌اش طرد شده‌ بود و به‌همین دلیل اعضای خانواده او چندان در جریان زندگی‌اش نبودند.

بعد از شناسایی خانواده زیبا و تأیید هویت جسد، پلیس تحقیقات خود را آغاز کرد و مشخص شد زیبا در یک خانه به قتل Murder رسیده و سپس جسدش را به بیرون منتقل کرده‌اند. چندی بعد مأموران متوجه شدند تلفن همراهی که به‌نام زیبا بوده‌ روشن شده است و مأموران مردی را که این تلفن همراه در اختیارش بود بازداشت کردند.این مرد افغان به‌نام جمعه در بازجویی ادعا کرد: تلفن را از شخصی خریده‌ است اما نتوانست آن فرد را به پلیس معرفی کند. با این حال وقتی مأموران بررسی‌هایی انجام دادند متوجه شدند این مرد با زیبا چندین بار تلفنی در تماس بوده و حتی با او رابطه داشته ‌است.

جمعه وقتی دید رازش برای مأموران فاش شده‌ است گفت: من مدت‌ها با زیبا آشنایی داشتم و از طریق دوستانم با او رابطه برقرار کرده بودم.

روز حادثه Incident هم با او تماس گرفتم و به دیدنم آمد اما به من گفت که باید پول بیشتری به او بدهم. اما من قبول نکردم و از خانه‌اش بیرون رفتم.دوستانم او را کشته‌اند.وقتی از متهم خواسته شد که دوستانش را معرفی کند، گفت: آنها پس از کشتن Killing زیبا ایران را ترک کرده‌اند و با عجله به افغانستان برگشته‌اند.

جمعه به اتهام قتل عمد در شعبه 2 دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و در آغاز جلسه اولیای‌دم خواستارقصاص او شدند.

سپس متهم در جایگاه قرار گرفت ودردفاع از خود گفت: من در قتل نقشی نداشتم بلکه این دوستان من بودند که زیبا را کشتند و تلفنش را به من فروختند من اصلاً نمی‌دانستم که او کشته‌ شده‌ است.در پایان جلسه محاکمه قضات دادگاه وارد شور شدند تا درباره متهم تصمیم بگیرند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 431723 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟