به گزارش رکنا، رضا علیزاده در این باره اظهار داشت: شب گذشته برخی از دانشجویان دانشگاه کوثر دچار مسمومیت شده و به بیمارستان امام رضا(ع) بجنورد مراجعه کردند.

وی با ارائه توضیحات تکمیلی در این خصوص افزود: تعداد 13 نفر از دانشجویان این دانشگاه شب گذشته دچار مسمومیت شده و احتمال می‌رود این مسمومیت ناشی از تغییرات آب‌‌ و‌ هوا باشد چراکه اگر دلیل اصلی این مسمومیت فاسد بودن غذا باشد تمام 1700 دانشجوی این دانشگاه دچار مسمومیت می‌شدند‌.

مدیر حوزه ریاست دانشگاه کوثر تصریح کرد: با توجه به پیک‌کاری کارکنان این دانشگاه در بازه قانونی انتخاب واحد دانشجویان، برخی از مسئولین این دانشگاه نیز ناهار و شام خود را از سلف دانشگاه تهیه کرده و صرف می‌کنند و این خود دلیلی بر عدم فاسد بودن مواد غذایی سلف دانشگاه است.

وی با بیان اینکه هیچکدام از 13 دانشجوی مسموم شده بومی استان نیستند٬ خاطر نشان کرد: تمام دانشجویانی که دچار مسمویت شده در خوابگاه دانشگاه سکونت دارند و تغییرات آب‌ و‌ هوایی دلیل اصلی این مسمومیت محسوب می‌شود. همچنین حال عمومی این دانشجویان پس از مراجعه به بیمارستان، با تزریق سرم و آمپول بهبود یافت.

برخی از منابع خبری و شنیده‌های٬ تعداد دانشجویان مسموم دانشگاه کوثر بجنورد را بیش از 30 نفر اعلام کرده‌اند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 427036 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟