به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا،شینا 20 ساله مقابل بازپرس نشسته و تعریف می کند:  بی دغدغه درس خواندم و دیپلم گرفتم. همیشه بهترین امکانات وسایل را داشتم. وقتی به دانشگاه می رفتم همه می گفتند خوش به حالش؛ پدرش پولدار است. من که همیشه مورد توجه و احترام اطرافیانم بودم، مغرور و خودخواه بار آمدم. در دانشگاه با پسری به نام امیرعلی  دوست شدم که شبیه خودم بود. مغرور و خودخواه، دوستی با او باعث شد خیلی از اعتقاداتم را از دست بدهم و نوع لباس پوشیدن، حرکات و رفتارم تغییر کرد تحت تاثیر حرف های دوست نابابم، احترام خانواده ام را هم زیر پا گذاشتم، در برابر پدرم ایستادم و گفتم می خواهم زندگی مستقلی تشکیل بدهم و تنها باشم.

یک خواستگار خوب برایم آمد، نصیحت مادر و مادربزرگم مرا متقاعد کرد ازدواج کنم، اما امیر علی با حرف هایش مرا منصرف کرد. پدرم از دستم ناراحت بود و سرسنگین برخورد می کرد، مادرم هم با اینکه دلگیر بود، همچنان حساب بانکی ام را شارژ می کرد.

یک روز که به خانه امیرعلی رفته بودم، چند لحظه ای گذشت که دیدم امیرعلی نوشیدنی الکلی آورد و من هم برای اینکه جلوی او کم نیاورم آن نوشیدنی را خوردم. چند دقیقه بعد سرم گیج رفت و بی هوش شدم وقتی به هوش آمدم لباس تنم نبود و امیرعلی برهنه کنار من نشسته بود و لبخند می زد.این طور بود که به دام افتادم. حالا باید بگویم که «غلط کرده ام».

چند ماه از این موضوع  گذشت و من از نظر روحی ضربه محکمی خورده بودم ، به خودم آمد  که دیدم به مواد مخدر اعتیاد پیدا کردم. خدا خیرش بدهد همسر برادرم را؛ او که فهمیده بود به بیراهه زده ام، دست به کار شد تا نجاتم بدهد، با اینکه گاهی خیلی اذیتش کرده ام و به قول معروف خواهر شوهر بازی برایش درآورده ام، خواهرانه جلو آمد و کمکم کرد.

با کمک درمانگر اعتیاد، و روحیه و انگیزه ای که همسر برادرم به من داد، توانسته ام خوب پیش بروم و از امیر علی هم شکایت کردم؛ امیدوارم بتوانم اشتباهات گذشته را جبران کنم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این مرد مشهدی را می شناسید؟ / او نمایندگان مجلس را تهدید کرده بود +عکس

درگیری هلیکوپترهای آمریکا با قایق‌های تند رو ایرانی در خلیج فارس

جزئیات شلیک مرگبار به کولبر کرمانشاهی + فیلم لحظه پیدا شدن پیکر و عکس

خاطرات شیطانی در خوابگاه دختران !

مرد غریبه در خانه مهسا بود که شوهر سر رسید! / پایان شوم کلاس عرفانی!

بوسه خانم بازیگر ایرانی بر شانه شاعر سرشناس +عکس

جنازه یک مرد از دختر جوان خواستگاری کرد!

قتل خانم خبرنگار زیبا در دام مردان بی حیا! / جسد بدون لباس پیدا شد + عکس

قدرت مخوف مافیای گ.ت.ت در تهران !؟ / در این باند چشم کور می کنند! +عکس

تجاوز پدربزرگ 90 ساله به نوه 13 ساله اش / وقتی خواب بود سراغش رفتم و ...+عکس

وسوسه شیطانی دانش آموز 14 ساله با عکس های مستهجن خانم معلمش+عکس

دوربین های مداربسته عزرائیل های آبادانی را فراری دادند! +عکس

اعدام جنجالی زن جوان در زندان ارومیه + عکس

حقایق هولناک از اسارت این زن در بازار برده فروشی داعش+ تصاویر

 

کدخبر: 423579 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟