شکنجه وحشیانه اسرای یمنی در زندان‌های امارات / از آزار شیطانی تا قطع اندامهای مردانه + تصاویر

افشای شیوه‌های شکنجه اسرای یمنی در زندان‌های امارات/ از تعرض جنسی تا قطع اندامهای تناسلی+ تصاویر

افشای شیوه‌های شکنجه اسرای یمنی در زندان‌های امارات/ از تعرض جنسی تا قطع اندامهای تناسلی+ تصاویر

شاهدان عینی در گفتگو با آسوشیدپرس فاش کرده‌اند ده‌‌ها شکنجه‌گر اماراتی در زندانی Prisoner در جنوب یمن به صدها زندانی تجاوز Rape جنسی کرده‌اند.

بنابر این مطلب، روز دهم مارس 15 افسر تازه‌وارد با صورت‌های پوشیده وارد زندانی در جنوب یمن می‌شوند، از لهجه آنها واضح است که خارجی هستند- اهل امارات. زندانی‌ها را در حیاط زندان Prison به‌خط می‌کنند و دستور می‌دهند لباسهایشان را درآورند و بر روی زمین دراز بکشند. این افسران سپس در حرکتی شنیع به بهانه جستجوی گوشی قاچاق، شروع به هتک حرمت به اسرای یمنی می‌کنند.

آن‌ها بر سر همه فریاد می‌زدند، هر کس که مقاومت می‌کرد با حمله سگهای هار تهدید می‌شد و آنقدر او را ضرب‌وشتم می‌کردند تا تمام بدنش خونی شود. یکی از زندانی‌ها فریاد می‌زد «شما حیثیت و کرامت من را نابود کردید»، دیگری به افسران اماراتی می‌گفت «آیا شما آمده‌اید ما را آزاد کنید یا لباسهایمان را درآورید؟» و افسران اماراتی با لحنی تحکمی فریاد می‌زدند «این وظیفه ماست، خفه شوید».

هفت نفر که شاهد این ماجرا بوده‌اند به «آسوشیتدپرس» گفته‌اند که در روز دهم مارس صدها زندانی در زندان «بیراحمد» در شهر عدن در جنوب یمن مورد تعرض جنسی افسران اماراتی قرار گرفته‌اند. افشای تعرض جنسی گروهی زندان «بیراحمد» می‌تواند پنجره‌ای برای ورود به بحث شکنجه Torture جنسی در زندانهای تحت کنترل اماراتی‌ها در یمن باشد.

شکنجه جنسی و بی‌رحمانه اسرا تنها منحصر به این زندان نیست، سال گذشته یکی از پژوهشگران آسوشیتدپرس اطلاعات زیادی را درخصوص زندانهای مخفی امارات، از متحدان اصلی آمریکا، و شیوه‌های مخوف شکنجه آنها فاش کرد. با وجود مستندات فراوان از شکنجه در زندانهای تحت کنترل امارات که آسوشیتدپرس، گروه‌های حقوق‌بشری و سازمان ملل ارائه دادند، مقامات آمریکا اعلام کردند که واشنگتن هیچ سندی دال بر سوء‌استفاده جنسی در زندانهای امارات در یمن در اختیار ندارد.

پس از سه سال جنگ یمن، نیروهای تحت حمایت امارات بخش زیادی از جنوب یمن را در کنترل خود دارند و هم‌اکنون امارات دست‌کم 18 زندان مخفی در این منطقه دارد که افراد زیادی را در آنها نگهداری می‌کند.

در توضیح یکی از تصاویر ارسال‌شده به آسوشیتدپرس، گفته شده است که زندانبانان پس از ضرب‌وشتم اسرا، سر آنها را در آب فرو می‌کردند.

شاهدان به آسوشیتدپرس گفته‌اند نیروهای یمنی (وابسته به منصور هادی، رئیس‌جمهور فراری یمن) در زندانها تحت فرمان مستقیم افسران اماراتی عمل میکنند و از انواع شیوه‌های مخوف شکنجه از جمله شکنجه جنسی و تحقیر زندانی‌ها استفاده می‌کنند. آنها به زندانی‌ها تجاوز می‌کنند و از این اقدام خود نیز فیلمبرداری و با شوک الکتریکی اندام تناسلی زندانی‌ها را قطع و یا با ابزارهای مختلف به آنها تعرض جنسی می‌کنند.

شماری از این زندانی‌ها نامه‌ها و نقاشی‌هایی را از این زندانهای مخوف، پنهانی به آسوشیتدپرس رسانده‌اند.

یک مقام امنیتی ارشد در «زندان ریاض» در شهر «مکلا» یمن با تأکید بر اینکه افسران آمریکایی از تمام این شکنجه‌های اماراتی‌ها اطلاع دارند می‌گوید: آمریکایی‌ها برای انجام کار کثیف خود از افسران اماراتی به عنوان دست‌کش استفاده می‌کنند.

یک مقام امنیتی اماراتی دیگر که خود پیش از این در شکنجه زندانی‌ها مشارکت داشته به شرط ناشناس‌‌ ماندن به «آسوشیتدپرس» گفت: تجاوز جنسی یک شیوه اعتراف‌گیری بود، و برخی مواقع به زندانی تجاوز و از این صحنه فیلم گرفته می‌شود. فیلم‌برداری از صحنه تجاوز شیوه‌ای برای اجبار زندانی به جاسوسی به نفع ما بود.

یک مقام یمنی که هم‌اکنون در ریاض به سر می‌برد در خصوص شرایط زندانهای تحت کنترل امارات در یمن گفت: در این زندانها بدترین و شنیع‌ترین جرایم علیه زندانی‌ها صورت می‌گیرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرد افغان پسر 6 ساله تهرانی را به ساختمان نیمه کاره برد! / کودک کابوس می بیند

وقتی شب به خانه زن صیغه ایم رفتم در اتاق 2 دختر را در وضیعت بدی دیدم + عکس

بابک می خواست تحت سلطه خواسته هایش باشم / دختر اصفهانی فریب خورد!

امیر جعفری داغدار شد +عکس

سه برادر بی رحم خواهر جوان خود را به رودخانه زال اندیمشک انداختند!

ادعای آزار شوم یکی از زنان ایرانشهری رد شد / 2 زن دیگر ادعای آزار ندارند

عمو قناد معروف در بیمارستان بستری شد +عکس

اولین گفتگو با خانم پرستاری که در فاجعه ایرانشهر شکار شد / هر 4 جوان خبیث بودند

ازدواج مرد86 ساله با دختر 24 ساله تهرانی / یک خیریه او را معرفی کرد!

پسر عرب در حمام بود که رقیه و زینب سراغش رفتند! / پلیس مشهد عاملان را دستگیر کرد

وقتی داخل خانه شدم زنم و دوستش را در حال هم جنس بازی دیدم!

راحله 17 ساله یک روز گمشده را کجا بود؟! + عکس

عجیب ترین قتل تاریخ ایران! + تصویر

درخواست طلاق صدیقه بخاطر 17 سال شب ادراری شوهرش!

کدخبر: 390993 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟