گفتگو با وکیل صادق برمکی / یکی از قاتلان شیطان پرست بود! + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 37.44M | مدت زمان ویدیو: 00:05:29

به گزارش گروه جنایی رکنا، سوم مهر سال گذشته جسد سوخته مردی ناشناس در جاده‌ای روستایی پیدا شد. در بررسی‌های تخصصی مشخص شد مقتول پسری 19 ساله به نام صادق برمکی است که از مدتی قبل به شکل مرموزی ناپدید شده بود.
این در حالی بود که همزمان با کشف این جسد چند فیلم کوتاه جنجالی منتشر شده بود که دیده می‌شد پسران جوانی در برابر دوربین، صادق را شکنجه Torture کرده سپس او را زنده زنده به آتش کشیده بودند.
کارآگاهان پلیس Police پس از بررسی تخصصی این فیلم‌های وحشتناک، چهار جوان را شناسایی و بازداشت کردند که سه نفر از آنها به اتهام مشارکت در قتل Murder با قرار بازداشت موقت و یک نفر به اتهام معاونت در جنایت Crime با قرار وثیقه به زندان Prisonافتادند.
متهمان در ابتدا بحث قتل با انگیزه ناموسی را مطرح کردند که این موضوع رد شد. در ادامه بحث شیطان‌پرستی متهمان مطرح شد که این انگیزه هم تائید نشد.
سرانجام اواخر اردیبهشت امسال جلسه محاکمه متهمان در دادگاه کیفری برگزار شد که اولیای دم درخواست قصاص متهمان به قتل را کردند. چهار متهم پرونده هم درباره انگیزه قتل سکوت کردند.
قضات دادگاه پس از محاکمه، سه متهم ردیف اول پرونده به‌نام‌های دانیال، کمال و سید دانیال را به قصاص محکوم کردند. متهم ردیف چهارم هم به اتهام معاونت در قتل به ده سال و یک روز حبس محکوم شد. براساس حکم دادگاه، متهمان با تهیه تبر و ساتور ابتدا صادق را با دارو، خواب‌آلود کرده و سپس او را به خارج شهر برده و مورد ضرب و جرح قرار دادند. آنها در حالی که صادق خونریزی شدیدی داشت، او را به نقطه دیگری برده و با سنگی 30 کیلویی، دوبار به سرش ضربه می‌زنند. آنها سپس پسر جوان را با بنزین به آتش کشیدند. متهمان از تمام صحنه‌های جنایت فیلمبرداری کردند.
وکیل اولیای دم دیروز در گفت‌وگویی با اشاره به حکم متهمان گفت: متهمان در جلسه دادگاه درباره انگیزه‌شان هیچ صحبتی نکردند‌. آنها ابتدا قتل با انگیزه ناموسی را مطرح کردند، اما در ادامه این موضوع رد شد. دانیال ادعا کرده بود، صادق به دختر مورد علاقه‌اش پیشنهاد دوستی داده که دختر جوان این ادعا را رد کرد. او در ادامه نظر داشتن مقتول به خواهرش را دلیل قتل اعلام کرد، اما خودش در تحقیقات این ادعایش را رد کرد و گفت: صادق خواهر مرا مثل خواهر خودش می‌دانست.
یونس محمدی درباره قتل با انگیزه شیطان‌ پرستی هم اظهار کرد: این ادعا ابتدا از سوی متهمان مطرح شده بود. یکی از آنها عضو سایت دارک وب و اعلام کرده بود می‌خواهد فیلم جنایت را در این سایت بارگذاری کند. یکی از متهمان هم اعلام کرده بود، شیطان‌ پرست است. چهار متهم در حالی محکوم شده‌اند که هنوز انگیزه اصلی جنایت را بازگو نکرده‌اند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ناگفته های تلخ پدر قاتل بنیتا از پسرش در چند قدمی اعدام + عکس

زنده شدن معجزه آسای خواهر و برادر مُرده در کلات مشهد

شوهر دوستم به من تجاوز کرد وقتی شکایت کردم، شوهرم مرا طلاق داد!

زنم از من حق سکوت می خواهد!

مالباخته‌ای که صاحب بنز و بی‌ام‌و شد + عکس

دزدیدن گل های روی سنگ قبر نازنین 12 ساله / رازی که نگفتنش از گفتنش تلخ تر است!

وقتی ابروی مصنوعی نخست وزیر کانادا کنده شد!+ فیلم

زنم خودش را به مدیر کاروان زیارتی باخت / وقتی عکس های زشت آنان را در کنار هم دیدم خشکم زد!

وقتی فهمیدم زن غریبه صیغه شوهرم است، دنیا روی سرم خراب شد!

شوهرم با دختر دایی اش همخوابی می کرد / راز 4 ساله حلقه نامزدی در دست عروس بی نوا

انکار همدستی در قتل بنیتا + عکس

شوهرم با زن صیغه ای اش به خواستگاری من آمده بود!

نگرانی از فاجعه انسانی در زابل

شهاب خیلی بی حیا بود، او دوست داشت از ارتباط شوم او و زنم باخبر شوم!

کدخبر: 388901 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟