این 2 برادر را می شناسید؟ / آنها خیابان گرد تهران بودند! +عکس

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ احمد نجفی رئیس پایگاه دوم پلیس Police آگاهی تهران بزرگ در توضیح این خبر گفت : روز 21 فروردین ماه امسال وقوع یک فقره سرقت Stealing گوشی تلفن همراه به شیوه قاپ زنی به کلانتری 140 باغ فیض اعلام شد .

طعمه دزدان در تحقیقات پلیسی به ماموران گفت : ساعت 09:30 در حال عبور از خیابان فهیمی – نرسیده به بلوار اباذر بودم که یک جوان کت و شلواری با پیراهن قرمز و موهای بلند قهوه ای رنگ با مراجعه به من مدعی فروش ساعت ، عطر و ادکلن شد ؛ من هم عدم تمایل خود جهت خرید اعلام کردم اما این جوان با اصرار و خواهش از من درخواست ثبت شماره تماسش در گوشی تلفن همراهم را کرد تا هر زمانی که قصد خرید عطر ، ادکلن و یا ساعت داشتم با او تماس گرفته و او نیز با قیمتی مناسب نسبت به تهیه سفارش من اقدام کند ؛ به اصرار این شخص ، گوشی تلفن همراه خودم را جهت ثبت شماره تماس از جیب خارج کرده بودم که به محض در آوردن گوشی ، ناگهان پسر جوان که تا آن لحظه تصور می کردم واقعا دست فروش است ، اقدام به قاپیدن گوشی کرد و در ادامه با پژو 405 نقره ای رنگی که منتظر او ایستاده بود ، با نفر دوم که راننده ماشین بود از محل متواری شد .

پایگاه دوم 3

سرهنگ احمد نجفی ، در خصوص روند دستگیری متهمان عنوان داشت : در ادامه ی تحقیقات از مالباخته ، کارآگاهان موفق به شناسایی یک دستگاه خودرو پژو 405 نقره ای به شماره انتظامی ایران10/***ق43 شدند ؛ با شناسایی مالک پژو 405 نقره ای ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که این خودرو چندی پیش به صورت قولنامه ای چندین نوبت خرید و فروش شده است که نهایتا آخرین خریدار خودرو در شهرستان شهریار – منطقه فردوسیه شناسایی شد .

با شناسایی تصویر آخرین خریدار خودرو به نام "سعید . ت" ( 25 ساله ) از سوی مالباخته ، کارآگاهان با بررسی سوابق این شخص اطلاع پیدا کردند که سعید از مجرمین سابقه دار در زمینه سرقت به همین شیوه و شگرد است و آخرین بار نیز در استان خراسان رضوی – شهرستان مشهد به اتهام سرقت به شیوه فوق دستگیر و روانه زندان Prison شده است .

همزمان با شناسایی "سعید . ت" به عنوان یکی از سارقین ، صاحب اصلی خودرو پژو 405 با مراجعه به پایگاه دوم پلیس آگاهی عنوان داشت که در زمان مالکیت خودرو اقدام به نصب سیستم مکان یاب ( GPS ) بر روی خودرو شخصی اش نموده است ؛ بلافاصله با بهره گیری از سیستم مکان یاب موجود بر روی خودرو ، کارآگاهان موفق به شناسایی محل تردد خودرو متهمین در منطقه مسعودیه شده ، با حضور در منطقه مسعودیه اقدام به شناسایی خودرو مذکور کرده و در حالیکه "سعید . ت" به همان شیوه و شگرد و در پوشش فروش عطر و ادکلن قصد انجام سرقتی دیگر را داشت ، وی و برادرش به نام "غلام . ت" 27 ساله را روز 10 اردیبهشت ماه امسال و در زمان ارتکاب سرقت دستگیر کردند .

سرهنگ کارآگاه احمد نجفی ، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهمان عنوان داشت : " با توجه به دستگیری متهمان در صحنه ارتکاب سرقت ، شناسایی تعدادی از شکات و مالباختگان ، اعتراف صریح متهمان و نهایتا پراکندگی مناطق ارتکاب سرقت در شهر تهران ، هماهنگی های لازم با بازپرس شعبه 15 دادسرای ناحیه 5 تهران جهت انتشار بدون پوشش تصاویر این 2 متهم انجام شده است ؛ لذا از کلیه شکات و مالباختگانی که موفق به شناسایی تصاویر متهمین شدند دعوت می شود تا جهت طرح و پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه دوم پلیس آگاهی در جنت آباد – خیابان شاهین شمالی مراجعه کنند " .

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

نقش یک دختر فومنی در یک فیلم مردم رشت را به خیابان ریخت!

شوهر بی حیا و هستی را در وضعیت بدی در خانه دیدم!

اشک های تازه داماد که قاضی دستور انتشار عکس بدون چهره او را داده است + فیلم گفتگو و عکس

تجاوز مرد هوس باز به دختر دوست صمیمی اش / وقتی شوهرم فهمید خون جلو چشمانش را گرفت

6 زن درخانه فساد با مردان عراقی در وضعیت بد دستگیر شدند/در آبادان رخ داد

نقشه شیطانی معلم خصوصی برای دانش آموز خوش تیپ + عکس

زن ایرانی کودک زنده به گورشده را در تپه های لوس آنجلس نجات داد! + عکس

اقدام غیر انسانی پزشک برای سقط جنین دوست دختر حامله اش / اسکندر دستگیر شد + عکس

آبپاش شهرداری این جوان را هنگام کثافتکاری پشت شمشادها غافلگیر کرد! + فیلم

معمای قتل های سریالی حل نشده 6 دختر / این دختران قربانی نیت شوم شدند + عکس

تجاوز وحشیانه به دختر دانشجوی شهرستانی توسط پارسا و 3 دوستش

 

کدخبر: 381918 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟