چهارم آذر‌سال‌۹۵، مأموران پلیس از درگیری خونین در دانشکده هنر Art حوالی میدان فلسطین باخبر و راهی محل شدند. 
شواهد نشان می‌داد دختر 22‌ساله به نام سارا بر اثر ضربات چاقوی خواستگار 25‌ساله‌اش آرش مجروح و به بیمارستان منتقل شده است. با توجه به شدت جراحات وارده دختر جوان با انجام چند عمل جراحی بهبود یافت و از خواستگارش شکایت کرد. متهم بعد از بازداشت به مأموران گفت: «مدتی قبل در دانشگاه با سارا آشنا شده بودم و در این مدت به هم علاقه‌مند شده بودیم. بعد از چند جلسه صحبت سارا قول ازدواج داد به همین دلیل با خانواده‌ام صحبت کردم و به خواستگاری‌اش رفتم اما پدرش جواب منفی داد. از شنیدن پاسخ منفی شوکه شده بودم به همین خاطر چند بار تصمیم گرفتم با سارا تماس بگیرم و صحبت کنم، اما او جواب تلفن‌هایم را نمی‌داد. احساس کردم او زندگی‌ام را به بازی گرفته و مرا فریب داده است. از این رفتار او کینه گرفتم و یک روز سارا را تا نزدیکی دانشگاه تعقیب کردم. در مسیر چند بار خواستم با او صحبت کنم، اما توجه نکرد و وارد حیاط دانشگاه شد. این رفتار او مرا بیشتر عصبانی کرد و نتوانستم خودم را کنترل کنم و با چاقو چند ضربه به او زدم.‌»
با اقرارهای متهم، کیفرخواست علیه وی صادر و پرونده بعد از کامل شدن تحقیقات به شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. در اولین جلسه محاکمه وکیل شاکی بار دیگر شکایت موکل خود را مطرح کرد. سپس هیئت قضایی بعد از آخرین دفاع متهم، وی را با توجه به میزان جراحت‌های وارده به شاکی به حبس و پرداخت نصف دیه محکوم کرد. این حکم به دیوان عالی کشور فرستاده شد، اما از سوی قضات یکی از شعبات آن نقض و به شعبه همعرض فرستاده شد. 
به این ترتیب پسر جوان بار دیگر در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی عبداللهی پای میز محاکمه قرار گرفت. ابتدای جلسه وکیل شاکی در غیاب وی در جایگاه حاضر شد و گفت: «بعد از حمله متهم به موکلم وی تحت چند عمل جراحی قرار گرفت اما هنوز با مشکلات زیادی روبه‌روست. این حادثه Incident هم جسم او را آزرده است و هم روح او را. موکلم جرئت ندارد حتی در دادگاه حاضر شود تا چشمش به متهم نیفتد. بنابراین برای متهم درخواست اشد مجازات دارم.» 
سپس متهم به دستور ریاست دادگاه در جایگاه قرار گرفت و در حالیکه سرش را پایین انداخته بود در آخرین دفاعش گفت: «واقعاً عاشق سارا بودم و قصد داشتم او را خوشبخت کنم. با قول و وعده‌های سارا انتظار شنیدن جواب منفی از سوی پدرش را نداشتم بلکه انتظار داشتم او با پدرش بیشتر صحبت کند، اما این کار را نکرد و حتی بعد از خواستگاری نیز اجازه نمی‌داد با خودش صحبت کنم. این رفتارغرور مرا جلوی خانواده‌ام جریحه‌دار کرد و باعث شد در دلم کینه شود. روز حادثه هم قصد داشتم او را تهدید کنم، اما ناخواسته از روی عصبانیت آن حادثه رقم خورد.‌»
در پایان هیئت قضایی جهت صدور رأی وارد شور شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

گلشیفته فراهانی، اصغر فرهادی را مسخره کرد + عکس

شش دانش‌آموز در مدرسه دچار حمله و غش ناگهانی ‌شدند/ دلیل؟ جن‌زدگی! + فیلم

فاطمه در خانه تنها بود که 3 مرد با لباس پلیس وارد شدند

نقش 3 زن در قتل پسر تهرانی چه بود؟

دخترجوان بخاطر لباس ناجورش کشته شد+ عکس

خبرنگار زن جلوی دوربین زنده تلویزیون بیهوش شد +فیلم

پیدا شدن گاوصندوق پر از گنج در باغچه حیاط زوج جوان + عکس

این دختر 8 ماهه با گاز اشک آور خفه شد! + عکس وداع تلخ مادر با لیلا

عجیب ترین عکس از شجاعت خانم بازیگر در جشنواره کن + تصویر

صحنه سیلی خوردن مامور قوی هیکل شهرداری از پلیس ارشد تهران + فیلم

این گرگ زخمی در ساوجبلاغ خیلی خوش شانس بود +عکس های جالب

عکس جسد این شهید دنیا را تکان داد +تصاویر

با قهر از شوهرم با محسن دوستی پنهانی برقرار کردم

کدخبر: 380859 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟