دختر 13ساله ای به نام شیرین که به اتهام سرقت Stealing اموال یک مسافر دستگیر شده و با صدور حکمی از سوی مقام قضایی قرار بود زندگی تازه ای را در مرکز بهزیستی آغاز کند در تشریح زندگی اش به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری  گفت: بخشی از عمرم را در بهزیستی گذرانده ام و مدتی را نیز نزد مادر بزرگ و عمویم سپری کرده ام و از خانواده خودم به جز موارد اندک چیزی به خاطر ندارم آن چه می گویم سخنانی است که از مادر بزرگم شنیده ام، او می گفت پدرم در سال آخر دانشگاه عاشق مادرم شد و به همین خاطر قبل از گرفتن مدرک، ترک تحصیل کرد و پس از ازدواج زندگی خود را نزد خانواده مادرم در یکی از شهرهای مرزی کشور آغازکرد.

پدر بزرگم (پدر مادرم) فرد خلافکاری بود که در زمینه فروش موادمخدر فعالیت داشت پدرم نیز در مدت کوتاهی که نزد آن ها بود از وضعیت مالی خوبی برخوردار شد.

روزگار آن ها خوب بود تا روزی که ماموران انتظامی پدرم و تعدادی از دوستانش را به همراه مقادیری مواد مخدر Drugs و اسلحه و نارنجک دستگیر کردند آن زمان من 3ساله بودم که پدرم روانه زندان Prison شد و مادرم نیز از او طلاق گرفت و با یک راننده تاکسی تلفنی ازدواج کرد.

آن روزها همه اموال پدرم را هم فروخته بودند تا برای آزادی Freedom او هزینه کنند من هم نزد مادربزرگم زندگی می کردم و او مدام از مادرم بدگویی می کرد تا این که مادربزرگم به زاهدان رفت و مرا نزد عمویم گذاشت او مرا معتاد Addicted کردند و مجبور بودم با دستور او دست به کار کثیفی زده  کنار بانک ها گدایی کنم که روزی ماموران مرا دستگیر کردند و تحویل بهزیستی دادند آن جا به خاطر استعدادی که داشتم به صورت جهشی تا کلاس پنجم درس خواندم 10ساله بودم که پدرم از زندان آزاد شد و مرا از بهزیستی تحویل گرفت.

او چوپانی می کرد و من هم ضایعات جمع می کردم تا این که دوباره معتاد شدم و هر روز مقدار مصرفم بالا می رفت. پس از آن در یک رستوران مشغول کار شدم، ولی درآمدم به حدی نبود که بتوانم روزی 30هزار تومان هزینه مواد مخدر صنعتی را تامین کنم.

دیروز هنگامی که از کنار چادر مسافرتی خالی از سکنه عبور می کردم ناگهان وسوسه شدم پول های نقد آن ها را سرقت کنم و با چاقو گوشه چادر را پاره کردم که توسط ماموران دستگیر شدم حالا هم می خواهم دوباره به بهزیستی بروم شاید این بار مسیر زندگی ام تغییر کند، اما دیگر به دنبال پدر و مادرم نخواهم رفت چرا که ... برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این دختر 48 ساعت در تعطیلات نوروز گروگان بود / پریسا اعتراف تلخی کرد! + عکس

اعتراض تند خواننده پاپ به حذف اجرایش از برنامه «دورهمی» + تصویر

عروس جوان در تصادف با کامیون له شد/ در اتوبان صدر تهران رخ داد !

خانم منشی نتوانست در برابر درخواست مدیر شرکت دوام بیاورد!

تجاوز به دختر جوان توسط خواننده مشهور پاپ در پایان کنسرت شبانه +عکس

پشت پرده زیر میزی گرفتن در دورهمی که مدیری هم از آن خبر ندارد! / ادعای دریافت 100 میلیون تومان از هر میهمان + عکس

بوی تعفن جسد از خودروی قاضی دادگستری کرج می آمد!

تجاوز به زن 320 کیلویی! + عکس

اعتراف شیطانی زن 31 ساله ی کارخانه دار 60 ساله!

ارتباط شیطانی زن جوان با مرد آشپز / شوهر شب کار وقتی به خانه آمد با صحنه هولناکی روبرو شد

تجاوز 2 دزد ناموس به دختر تهرانی که نامزد داشت! التماس هایش را فراموش نمی کنم! + فیلم گفتگو و عکس

سولماز در بدنش گیرنده و دوربین داشت!

وقتی با پسر جوان وارد خانه اش شدم، 4 دوست شیطان صفت او مرا محاصره کردند!

انتقام وحشتناک پسر 22 ساله از 17 زن جوان / نامادری ام رفتار زشتی با من داشت!

جدا کردن سر یک جسد پس از نبش قبر! / مهران بلای شوم سر زنم آورده بود +عکس

میترای 14 ساله از مرد 70 ساله باردار شد!

شوهرم روی تخت بود و دوست پسرم زیر تخت / زشت ترین اعتراف زنانه

کدخبر: 368900 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟