عضو باند «سیانوری ها» که با اقدامات وحشتناک خود طی ماه های گذشته موجی از احساس ناامنی را در مشهد به وجود آورده بود به تشریح ماجرای زندگی اش پرداخت و گفت: همیشه ماجرای زندگی افرادی که در سیاهی می افتادند را می خواندم ولی نمی دانم چرا از اشتباهات دیگران درس عبرت نگرفتم...

از وقتی به خاطر دارم پدر و مادرم همواره با یکدیگر درگیر بودند. پدرم فردی معتاد Addicted بود که همه را اذیت می کرد دوران ابتدایی را که به پایان رساندم به شغل دوغ فروشی مشغول شدم 15ساله بودم که فقط به خاطر لجبازی، با دختر همسایه ازدواج کردم اما هر دویمان بچه بودیم و به یکدیگر علاقه ای نداشتیم به همین خاطر هم زندگی جهنمی ما از همان ابتدا با درگیری های خانوادگی شکل گرفت همسرم مرا دوست نداشت ولی من می خواستم با این ازدواج رونقی به زندگی تلخم بدهم. در نهایت 9سال بعد و در حالی که دختر زیبایی داشتم همسرم از من طلاق گرفت و حضانت فرزندم را نیز قبول کرد اما همیشه تصورم این است که او تنها است.

در همین اثنا به اتهام سرقت Stealing روانه زندان Prison شدم و حدود 3 ماه تحمل کیفر کردم. آن روزها شگردهای زیادی از دزدان سابقه دار آموختم. پدرم هم 7 سال قبل به خاطر مصرف زیاد قرص های مختلف جان سپرد ومن در کنار مادرم ماندم در همین زمان با زن مطلقه مهربانی آشنا شدم و چندین ماه با یکدیگر ارتباط داشتیم تا این که او را به عقد خودم درآوردم و زندگی ام را با او ادامه دادم اما هیچ وقت انسان قانعی نبودم وهمیشه می خواستم بیشتر از دیگران داشته باشم پس از آزادی Freedom از زندان روزی در یکی از کوچه های خلوت پیرزن خمیده ای را دیدم که برق النگوهایش چشمانم را خیره کرد.

چاقو را زیر گلویش گذاشتم و النگوهایش را بریدم با فروش آن ها به یک طلافروش، پول خوبی گیرم آمد وقتی دیدم به همین سادگی صاحب چند میلیون پول شدم دوباره افکار زورگیری به ذهنم خطور کرد به طوری که با پسر عمه ام یک گروه مخوف تشکیل دادیم و دیگر به کسی رحم نمی کردیم. پیرزن ها هم نه قدرت مقاومت داشتند و نه می توانستند ما را تعقیب کنند این گونه بود که با فروش طلاها دیگر به سرقت های مخوف عادت کردیم تا این که کارآگاهان اداره عملیات ویژه گلوله ای به پایم شلیک کردند و دستگیر شدم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زیبایی خانم منشی مدیرعامل مهسا را داغون کرد

بازیگر مشهور به 10 ماه زندان محکوم شد

سرزده به خانه رفتم ماشین مرد پراید سوار را دیدم اما عطیه تنها بود!

ازدواج سیاه نرگس 7 ساله با پسری 15 ساله

پسر بچه نیشابوری در تنور زنده زنده سوخت

آخرین وضعیت محسن یگانه در بیمارستان امام سجاد رامسر + فیلم

انهدام یک تیم تروریستی در کردستان+ فیلم و تصاویر 16+

​راز تار مو در اتاق خواب عروس خانم چه بود؟ / لیلا در شب عروسی اش چه کرده بود !

جزییات روند صدور حکم قصاص برای پزشک تبریزی + عکس

هیچکس به مراسم هفتم مسئول ارشد شهرداری نرفت

اتفاق عجیب و خنده‌داری که در یک جشن تولد رخ داد + فیلم

از قتل دردناک آتنا اصلانی تا روز اعدام قاتل شیطان صفت + عکس و فیلم

نگاهی به سقوط هواپیمای جودوکاران تیم ملی در جنت آباد / همه کشته شدند

زن جوان در اتاق مدیر متاهل شرکت تسلیم رفتار بیشرمانه شد / توبه کردم!

اقدام زشت نوجوان 14 ساله در پشت صندوق شیرینی فروشی در مهدیهشر

کدخبر: 366544 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟