به گزارش گروه جنایی رکنا، شکایت شوهر زن جوان مبنی بر اینکه فرزند شش ماهه اش متعلق به وی نیست در دادگاه خانواده و تحت عنوان نفی ولد رسیدگی می شود.

رسیدگی به این پرونده از زمستان پارسال به دنبال شکایت یک مرد ۳۷ ساله به نام حبیب در دستور کار پلیس Police قرار گرفت. این مرد به پلیس گفت :مدتی پیش یک نفر ناشناس با تلفن همراهم تماس گرفت و از من خواست تا بیشتر رفت و آمد های همسرم را تحت نظر داشته باشند. با این تلفن مشکوک همسرم به نام اعظم را بیشتر کنترل کردم و ناباورانه به رابطه پنهانی او با مربی باشگاهی که هر روز به آنجا می روم پی بردم.

وی ادامه داد:من و همسرم ۱۲ سال است که با هم زندگی می کنیم و صاحب سه فرزند هستیم .من هر روز صبح سر کار می رفتم و عصرها بعد از کار به باشگاه ورزشی می رفتنم تا ورزش Sport رزمی کار کنم ولی هیچ وقت فکر نمی کردم مربی رزمی کار به نام کامران با همسرم در ارتباط باشد. من وقتی در تعقیب همسرم بودم او را سوار خودرو مربی باشگاه ورزشی دیدم و حتی پنهانی چند عکس نیز از آنها گرفتم.

وی همچنین در شکایتش گفت :این ماجرا تاثیر بدی در روحیه ام گذاشته است و قادر به ادامه زندگی با همسرم نیست. من حالا حتی شک دارم فرزند کوچکم که حالا شش ماهه است فرزند خودم باشد.

به دنبال اظهارات این مرد از فرزندش آزمایش DNA گرفته شد. وقتی نتیجه آزمایش نشان داد کودک شش ماهه متعلق به حبیب نیست اعظم و مربی ورزشکار بازداشت شدند .همسر مربی ورزشی نیز از شوهرش شکایت کرد. این زن گفت: من مدرک فوق لیسانس دارم و فرهنگی هستم. سالهاست با همسرم زندگی می کنم .من همیشه به او اعتماد داشتم و هیچ وقت فکر نمی کردم کامران چنین خیانتی کند. حالا که به ماجرا پی برده ام از شوهرم شکایت دارم.

با تکمیل تحقیقات زن و مرد جوان در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge اصغر عبداللهی و با حضور یک مستشار غیرعلنی و پشت درهای بسته محاکمه شدند .

در جلسه دادگاه اعظم منکر رابطه پنهانی با مربی ورزشی شد .کامران نیز ادعای عجیبی مطرح کرد و گفت قربانی توطئه زنانه شده است .

این متهم به قضات دادگاه گفت: من و همسرم به تازگی خانه خریده ایم و سر سند زدن خانه با هم اختلاف داریم. همسرم چون شاغل است می خواهد خانه ام را به نام او بزنم. حالا این شکایت را از مطرح کرده تا خانه ای را که خریده ام تصاحب کند. من هیچ رابطه ای با اعظم نداشته ام.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و با توجه به مدرک های موجود در پرونده زن جوان و مربی رزمی کار را به 99 ضربه شلاق Whip محکوم کرد.چون آزمایش DNA ارائه شده از سوی پزشکی قانونی تایید نشده بود پرونده آنها تحت عنوان «نفی ولد »به دادگاه خانواده فرستاده شد تا در آنجا به آن رسیدگی شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 353492 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟