photo_2017-10-10_12-01-54

این پایان ماجرا نبود؛ چراکه او با همین لباس دختران جوان را فریب داده و خودش را پزشک معرفی می‌کرد و با وعده ازدواج یا استخدام در اورژانس از آنها پول می‌گرفت و سپس ناپدید می‌شد.

 متهم پرونده که روزبه نام دارد 18 مردادماه امسال به دستور قاضی تحت تعقیب کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. آن روز نماینده حقوقی اورژانس وارد دادسرای ناحیه پنج شد و به اتهام جعل عنوان و کلاهبرداری علیه متهم اعلام جرم Crime کرد. شاکیان پرونده که چند مرد و دختر جوان بودند، گفتند که مردی به نام روزبه‌ خودش را پزشک اورژانس معرفی کرده و با وعده استخدامشان در مرکز فوریت‌های پزشکی 115 میلیون‌ها تومان از آنها کلاهبرداری کرده است. یکی از شاکیان که دختری 25 ساله بود توضیح داد: من مدیر یک غرفه فرهنگی در پارک دانشجو بودم. یک روز مردی با لباس فرم اورژانس وارد شد و چندسؤال تخصصی پرسید که او را راهنمایی کردم. او خودش را پزشک اورژانس معرفی کرد. بعد درباره مأموریت‌های اورژانس از او سؤال کردم. او خودش را روزبه معرفی کرد و گفت دارای سمت مهمی در مرکز اورژانس است و می‌تواند شرایط استخدام من را در آن مرکز فراهم کند.

بعد از آن بود که رابطه ما شروع شد تا اینکه ابراز علاقه کرد و گفت که قصد ازدواج دارد.

شاکی ادامه داد: روزبه یک روز تماس گرفت وگفت که شرایط استخدام من را فراهم کرده و باید برای مقدمات کار 2‌میلیون و 500‌هزار تومان به حسابش واریز کنم که به خواسته‌اش عمل کردم. بعد از آن اما هر چه با او تماس گرفتم به تماس‌هایم جواب نداد. بعد از آن راهی مرکز اورژانس شدم، اما آنجا به من گفتند که چنین فردی اصلاً در استخدام اورژانس نیست. با اطلاعاتی که شاکیان در اختیار پلیس گذاشتند کارآگاهان راهی خانه پدر روزبه در غرب تهران شدند. بررسی‌ها حکایت از این داشت که پدر و مادر او مدت‌ها قبل از هم طلاق گرفته‌اند و روزبه به صورت دوره‌ای با آنها زندگی می‌کند. آنها سرانجام محل زندگی روزبه را در جنت‌آباد شناسایی و او را بازداشت کردند.

متهم در اولین بازجویی‌ها به جرمش اعتراف کرد و گفت: من دیپلمه هستم، اما به لباس اورژانس علاقه زیادی داشتم. لباس را به راحتی از مراکز فروش تهیه کردم. زمانی که طرح‌های امداد در شهر اجرا می‌شد، خودم را به این طرح‌ها می‌رساندم و در همان شرایط عکس می‌گرفتم. سپس با نشان دادن عکس‌ها، شهروندان را فریب داده و خودم را پزشک معرفی می‌کردم.

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تحقیقات بیشتر از متهم در پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در جریان است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تازه عروس وقتی با کیارش تنها بود، چاقو را در شکمش فرو کرد / مینا چاره ای نداشت!

اقدام هولناک چند جوان شرور با دختر جوان در خیابان + فیلم

دستگیری مرد با زن صیغه اش در دفتر ثبت ازدواج / او نقشه شومی داشت

اعتراف قاتل 74 ساله به قتل سهیلا در کرج / او از زندان آزاد شد!+ عکس

شوهرم پس از بازنشتگی به یک از فامیل اعتماد کرد و او !!!

اقدام مسلحانه «شعبان بی‌مخ» به خاطر تصاحب یک زن + عکس

بلایی که بر سر ساقدوش داماد در رسم عجیب در عروسی آمد + فیلم

اینجا مردان شیطان صفت حتی به کودکان هم رحم نمی کنند!

موبایل دختر جوان را کور کرد! + عکس

مرگ عجیب دختر 12 ساله مشهدی حمام

این 2 سارق تریلی می دزدیدند + عکس

ماجرای آتش زدن یک مسجد در تهران و شلیک به هدف به بانک ها

کشف رد پای انسان‌های «نئاندرتال» در دشت اسلام آبادغرب

دستگیری مهدی جهانگیری، برادر معاون اول رئیس جمهور توسط سپاه ثارالله کرمان

مرد زرندی زنده از قبر بیرون آمد! + فیلم

بلای شومی که در حمام بر سر دختر 12 ساله آمد!

 

کدخبر: 315128 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟