2 پسر شبیه هم بودند، آن دو به نوبت داخل ال 90 مرا شکنجه شیطانی کردند و ...+عکس

 15 فروردین‌ماه بود که دختر جوانی همراه پدرش وارد کلانتری 144 تهرانپارس شد و پلیس را از ماجرای سیاهی با خبر کرد. او گفت راننده و سرنشین یک خودروی سواری ال نود ‌به او تعرض و طلاهایش را سرقت کرده‌اند. به علت حساسیت ماجرا تیمی از کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران به دستور رئیس شعبه سوم دادگاه کیفری استان تهران مأمور رسیدگی به پرونده شدند. بعد از آن بود که دختر جوان جزئیات بیشتری از ماجرا را شرح داد. او گفت: ساعت 21 شامگاه دوشنبه 14 فروردین‌ماه در میدان نبوت منتظر رسیدن تاکسی بودم تا به فلکه اول تهرانپارس بروم. از تاکسی خبری نبود به خاطر همین وقتی یک خودروی ال‌نود سفید رنگ توقف کرد، فکر کردم که مسافربر است به خاطر همین بعد از گفتن مسیرم سوار شدم.

به جز راننده که مردی حدوداً 30 ساله بود، جوان دیگری هم که شباهت زیادی به او داشت در صندلی شاگرد سوار بود. راننده بعد از طی کردن مسافتی کوتاه ناگهان تغییر مسیر داد. وقتی اعتراض کردم سرنشین صندلی جلو چاقو کشید و خودش را به صندلی عقب رساند. چاقو را زیر گلویم گذاشت و تهدیدم کرد که من را می‌کشد. بعد با تهدید چاقو به من تعرض کرد. لحظاتی بعد او جایش را به راننده داد و او هم... دختر جوان ادامه داد بعد از آن بود که پول، طلاها و گوشی تلفن همراهم را سرقت کرده و در خیابان اتحاد من را از ماشین به بیرون پرتاب و فرار Escape کردند.

بعد از مطرح شدن شکایت، تحقیقات برای شناسایی دو مجرم شیطان‌صفت به جریان افتاد. با اطلاعاتی که شاکی در اختیار پلیس گذاشته بود شماره پلاک خودروی متهمان به شماره انتظامی ایران 22/*** ی 49 شناسایی شد. در اولین بررسی معلوم شد که خودرو به نام فردی 60 ساله است که ماشین را در اختیار دو پسر دوقلویش به نام‌های حمید و حامد 30ساله قرار داده است. تحقیقات بعدی پلیس حکایت از این داشت که حمید و حامد از مجرمان سابقه‌دار در زمینه سرقت منزل و زورگیری هستند و به تازگی در جریان خرید و فروش مواد مخدر Drugs فعالیت می‌کنند.

با به دست آمدن این اطلاعات بود که تصویر متهمان مقابل شاکی قرار گرفت که او آنها را شناسایی کرد. در شاخه دیگری از تحقیقات خانه متهمان در خیابان دماوند بعد از پل Bridge خاقانی شناسایی شد. وقتی کارآگاهان برای بازداشت متهمان راهی محل شدند، معلوم شد که آنها از حضور پلیس با خبر شده و دیگر به خانه مراجعه نکرده‌اند. در حالی که خانه دوقلوها تحت نظارت پلیس قرار گرفته بود، کارآگاهان 19 فروردین ماه حمید را در حوالی خانه‌اش بازداشت کردند.

حمید وقتی مقابل شاکی قرار گرفت به جرمش اعتراف کرد.

او گفت: شب حادثه Incident همراه برادرم سوار بر خودرو در حال عبور از میدان هفت‌حوض بودیم که دختر جوان را به عنوان مسافر سوار کردیم. بعد از طی مسافتی بود که وسوسه شدیم به او تعرض کنیم به خاطر همین با همدستی برادرم نقشه‌مان را اجرا کرده و اموال او را هم سرقت کردیم، اما فکرش را نمی‌کردیم که دستگیر شویم. حمید گفت من و برادر خانه‌ای مجردی در شرق تهران داریم و احتمال می‌دهم که برادرم در آنجا مخفی شده باشد. با اطلاعاتی که حمید به پلیس داد کارآگاهان او را در مخفیگاهش بازداشت کردند. حامد هم در بازجویی‌ها به جرمش اعتراف کرد. سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: دو متهم به دستور قاضی روانه زندان Prison شدند، اما تحقیقات برای شناسایی جرائم احتمالی متهمان در جریان است. سرهنگ مکرم از شاکیان احتمالی خواست برای شناسایی متهمان به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

اخبار زیر را از دست ندهید:
امیر مرا به باغ پدری اش برد تا در مورد ازدواج صحبت کنیم / جز من و امیر ، شیطان و هوس هم بود
مرگ وحشتناک مادر و دختر در سونای باغ ویلا + تصاویر

درخواست نوعروس از شوهرش برای اخراج دختر دانشجو از دانشگاه / داماد با این دختر تدریس خصوص داشت

مرد بی نوا که شب کار بود نمی دانست زنش ارتباط شیطانی کثیفی با پسر جوان دارد تا اینکه یک شب ...

وقتی پنهانی وارد خانه زن جوان شدم او خوابیده بود از خود بی خود شدم و ...+ عکس

دختر زیبایی بود او را به خاطر نجات از دست شیطان های پارک ملت به خانه ام بردم ولی نمی دانم چه شد که...

اعتراف به سرقت 2 میلیارد تومانی طلا از یک خانه ویلایی در شمال تهران+عکس

همسایه ها چند بار زن شوهردار را که به نزد نگهبان باغ دماوند می آمد را دیده بودند/ راضیه را نمی شناسم و ...+عکس بلایی که 3 جوان بیلیارد باز بر سر زندگی یک مرد آوردند / شرط بندی های بی شرمانه در کنار میز

اعتراف به ارتباط شیطانی با زن 40 ساله ای که 6 سال پیش مرده است

وقتی پیام ها و عکس های داخل تلفن مادرم را دیدم از پدرم خواستم تا او را طلاق دهد ولی آن اتفاق شوم افتاد و ...+عکس

پسر دانشجو زن استاد را با ماشینش دزدید و به جاجرود برد و ...+عکس

اقدام کثیف مدیر شرکت که منشی اش را تسلیم نیت شیطانی اش کرده بود / او فیلم های ارتباط شوم را برای خواستگارم فرستاد و ...

از لای در دیدم عمو سعید چه بلای شومی سر مادرم آورد / این دختر در دادگاه شهادت داد

حادثه شوم برای عروس 10 روزه

سگ گله ناجی چوپان شد

مرد بی رحم 2 دخترش را در پمپ بنزین کشت و ...+عکس

راز شیطانی پزشک جراح با دختران بی هوش در اتاق عمل لو رفت

راز هولناک خانه مجردی مرد شیطان صفت که دختران جوان پای در آنجا می گذاشتند+عکس

مردی به پلیس تهران زنگ زد و گفت : زن سابقم را در حمام کشتم

مردی چشمان دوست پسر دختر نوجوانش را کور کرد+ تصاویر

تازه دامادشیطان صفت، دختر 15 ساله همسایه را زیر پله ها برد و ...

گرگ ها مرد کوهنورد را دریدند/ اتفاق وحشتناکی که در کوهسار افتاد+عکس اسکلت برجای مانده

2 پسر شبیه هم بودند، آن دو به نوبت داخل ال 90 مرا شکنجه شیطانی کردند و ...+عکس

 

 

کدخبر: 257755 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟