به گزارش رکنا، زن جوان وقتی دید شوهرش به دختر 10 ساله‌اش بیشتر از او محبت می‌کند، تصمیم گرفت به زندگی مشترک خود پایان دهد. 
این زن وقتی روبه‌روی قاضی Judge عموزادی، رئیس شعبه 268 دادگاه خانواده قرار گرفت، درخصوص علت درخواست طلاق خود به قاضی گفت: آقای قاضی یک سال است که با شوهرم ازدواج کرده‌ام. روزی که با هم آشنا شدیم و تصمیم به ازدواج گرفتیم. متوجه شدم او یک دختر 9 ساله دارد. ‌همسر اول شهاب فوت کرده بود و او با دخترش زندگی می‌کرد. من هم پذیرفتم؛ دختر شهاب زندگی و از او نگهداری کنم، اما از وقتی با شهاب ازدواج کردم یک روز خوش هم نداشتم. در زندگی ما دختر کوچک شهاب همیشه حرف اول را زده و همه چیز با نظر او برنامه‌ریزی شده است.
شوهرم حتی یک بار هم به نظرات و صحبت‌های من اهمیتی نداده و کوچک‌ترین محبتی به من نکرده است. او تمام محبت خود را نثار تنها دخترش می‌کند و با من مثل یک غریبه رفتار می‌کند. اوایل تصور می‌کردم که با گذر زمان همه چیز درست می‌شود و شهاب کم‌کم به زندگیمان سر و سامان می‌دهد، ولی هر چه زمان گذشت فاصله میان من و شهاب بیشتر شد. 
شهاب تمام زندگی‌اش در دخترش خلاصه شده و اهمیتی به من نمی‌دهد. ‌او فقط به دخترش محبت می‌کند و هرکاری می‌خواهد بکند تنها نظر دخترش را می‌پرسد. برای همین دیگر از این بی‌اهمیتی خسته شده‌ام و طلاق می‌خواهم.‌
شوهر این زن نیز به قاضی گفت: شیرین دخترم همه زندگی من است و من نمی‌توانم به هیچ عنوان او را ناراحت کنم. او در سن کم مادرش را از دست داده و غم بزرگی را تحمل کرده است. برای همین می‌دانم اگر محبتم به او کم شود یا بخواهم به همسر جدیدم بیش از حد محبت کنم، ضربه روحی بدی می‌خورد‌ ‌.‌ در پایان وقتی تلاش قاضی بی‌نتیجه ماند، او رسیدگی به این پرونده را به جلسه آینده موکول کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 255548 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟