این جنایت Crime شامگاه 29 اسفند سال گذشته در شهرک شهید رجایی مشهد رخ داد و قاضی Judge کاظم میرزایی، بازپرس جنایی این شهر و کارآگاهان اداره آگاهی را به محل حادثه Incident که خانه‌ای مسکونی بود کشاند. بررسی‌های اولیه از این حکایت داشت که نوزاد یک‌روزه دقایقی پس از تولد با ضربه جسمی برنده به قتل Murder رسیده است.

مادر نوزاد که پس از تولد فرزند پسرش به بیمارستان منتقل شده بود نخستین کسی بود که تحت بازجویی قرار گرفت. این زن 20ساله در تحقیقات گفت: زمستان سال94 با همسر اولم ازدواج کردم. اما ازدواج ما دوام چندانی نداشت و اسفند همان سال از هم جدا شدیم. با این حال چند‌ماه بعد دوباره تصمیم گرفتیم با هم زندگی کنیم ولی باز هم نتوانستیم به این زندگی مشترک ادامه دهیم و در نهایت باز هم جدا شدیم.

زن جوان ادامه داد: مدتی بعد با همسر دومم آشنا شدم و با او به‌صورت موقت ازدواج کردم. وقتی زندگی مشترکمان شروع شد، فهمیدم که از همسر اولم باردارم. ماجرا را از او پنهان کردم و ابتدا به او می‌گفتم که به یک بیماری مبتلا هستم و وضعیت ظاهری‌ام به‌خاطر کیستی است که در بدنم است. اما در نهایت او در جریان ماجرا قرار گرفت و سر ناسازگاری گذاشت. تا اینکه زمان به دنیا آمدن فرزندم رسید. از آنجا که تصور می‌کردم به دنیا آمدن او مانع خوشبختی من و شوهرم است، به بیمارستان نرفتم و خودم در سرویس بهداشتی خانه فرزندم را به دنیا آوردم و دقایقی پس از تولدش او را به قتل رساندم و وانمود کردم که فرزندم مرده به دنیا آمده است تا اینکه پس از انتقال به بیمارستان دستم رو شد.

اعترافات زن جوان عجیب به‌نظر می‌رسید. اینکه زنی با قساوت نوزاد تازه متولد شده‌اش را به قتل برساند دور از ذهن بود و به همین دلیل قاضی جنایی و کارآگاهان اداره آگاهی تصمیم گرفتند به تحقیقات خود ادامه دهند. آنها این بار به سراغ شوهر این زن رفتند اما او مدعی شد که در ماجرا نقشی ندارد و اصلا خبر نداشته که همسرش باردار است.

با این حال حرف‌های او مشکوک به‌نظر می‌رسید و به همین دلیل کارآگاهان بار دیگر به بازجویی از زن جوان پرداختند تا اینکه وی این‌بار موضوع تازه‌ای را مطرح کرد. او گفت: شوهرم حاضر نبود فرزندم را بپذیرد و از پس مخارج او برنمی‌آمد. می‌ترسیدم که تولد او باعث به‌هم خوردن زندگی مشترکمان شود. از طرفی از شوهر اولم بی‌خبر بودم و نمی‌دانستم کجاست.

شب حادثه وقتی زمان زایمان رسید، خودم فرزندم را به دنیا آوردم و با قیچی بند نافش را بریدم اما پس از آن شوهرم او را به گوشه‌ای برد و به قتل رساند.با اعترافات جدید زن 20ساله شوهر او نیز بازداشت شد و با دستور قاضی میرزایی، هر دوی آنها راهی بازداشتگاه شدند. از سوی دیگر پدر مقتول که در یکی از شهرهای اطراف زندگی می‌کرد نیز شناسایی و به دادسرا احضار شد. او وقتی مقابل قاضی جنایی قرار گرفت، گفت: همسر سابقم زندگی سختی داشت.

هنوز کودک بود که پدرش در جریان یک درگیری، به جرم Crime قتل دستگیر و به قصاص محکوم شد.

مادرش هم او را ترک کرد و وی نزد پدربزرگش بزرگ شد. پس از آن به خانه عمویش در مشهد آمد و از آنجا که عمویش هم زندگی سختی داشت، می‌خواست هر طوری شده زندگی مشترکش را حفظ کند تا مجبور نشود نزد عمویش برگردد. مرد جوان اعلام کرد که در این ماجرا از همسر سابقش شکایتی ندارد و حاضر است شوهر او را نیز به شرط اینکه همسرش را به عقد دائم خود درآورد، ببخشد.در چنین شرایطی، زن و شوهر متهم به قتل در بازداشت به‌سر می‌برند تا پرونده آنها پس از تکمیل تحقیقات به دادگاه کیفری فرستاده شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

این اخبار را از دست ندهید:

دختر 16 ساله از بالکن اتاق خواب شاهد فجیع ترین بلایی که بر سر پدر و مادرش آمد بود

حمله مرد وحشی با چاقو به رویای 13 ساله در خانه

بلای شیطانی که سر دختر جوان در پارک جنگلی مشکین شهر آمد

درخواست شرم آور پیرمرد ثروتمند از زن آرایشگر / بلایی که سر شوهر این زن آمد

مرد شیطان صفت برای برای دوم اعدام شد! / او تارینا را آزار داده بود+ عکس

قتل عام خانوادگی در تهران / مرد جوان زن و کودک دو ماهه اش را کشت

4 زن که در تله دام شیطانی مرد پراید سوار افتادند / درهای این ماشین باز نمی شد و ...

حرف های زهرا تازه عروس را به خانه مادر شوهرش کشاند / دست و پای پیرزن را بست و...

انتقام عجیب دختر جوان از پسرعمویش / این نوعروس در تهران به دنبال شوهرش می گردد

اسماعیل وقتی حمام بود راز کثیف اش لو رفت

این پسر 12 ساله را به خاطر ارتباط پنهانی با یک دختر 14 ساله زنده زنده در گورستان دفن کردند+عکس

گمشدن مرموز کودک 5 ساله در گونی پشم در سبزوار / پدر او را بدون اینکه بداند ...

بلایی هولناکی که دختر آرایشگر بر سر دوست پسرش آورد!+عکس

شهلا مرا به یک دکتر لاغری معرفی کرد / نمی دانستم آن مرد قصد دارد آبرویم را ببرد/ اگر شوهرم بفهمد...

کشف جسد زن باردار تهرانی در رودخانه کشکان

حمله 4 مرد شیطان صفت به محل کار 2 دختر تهرانی/آن ها به التماس های ما توجه نکردند و ...

بلای وحشتناکی که جوانی بر سر دختر تنها در آشپزخانه آورد / او برای دزدی وارد خانه ای در شوش تهران شده بود که ...

زلزله 5/4 ریشتری مردم وحشت زده مشهد را یک بامداد امروز به خیابان ها کشاند+عکس

بازی کثیف 200 میلیارد تومانی با 4 هزار و 114 نفر با کود ابریشم

لیلا تهدید کرد که رازم را به همسرم خواهد گفت و من چاره ای نداشتم / نوعروس را پشت درختچه ها کشتم+جزئیات

 

کدخبر: 254493 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟